Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haavauma pimpissä.

Vierailija
30.01.2014 |

Välillä se lähtee pois ja välillä taas tulee takaisin. Haavauma on emättimen aukon alapuolella. Välillä siellä ja välilihassa on myös jonkinlaista kirvelevää ihottumaa. Välillä olen rasvaillut ja se auttaa joksikin aikaa ja sitten vaiva taas palaa. Miten tuota pitäisi hoitaa? En tiedä pesenkö liian usein vai liian harvoin (0-2 krt. päivässä). Ärsyttävä vaiva.

Sukupuolitautia ei ole kun ei ole seksiäkään.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ei ole sukupuolitauti. Se on nyt aivan päivänselvää. Olin teinistä saakka saman miehen kanssa ja erosimme 5v. sitten. Sen jälkeen en ole harrastanut seksiä.

ap

Vierailija
22/38 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikkees huvikses lääkärin juttusilla ja käy sp-testeissä. Muista tartunta vaara!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 21:56"]

No, ei ole sukupuolitauti. Se on nyt aivan päivänselvää. Olin teinistä saakka saman miehen kanssa ja erosimme 5v. sitten. Sen jälkeen en ole harrastanut seksiä.

ap

[/quote]

Täähän nyt ei millään tavalla todista sitä, etteikö vois herpes olla. Voi olla piilevänä vaikka kuinka monta vuotta ja ei välttämättä ekalla kerralla oo rajut oireet. Käykää ottaa herpesvasta-aine kokeet, joilla noita oireita. Ja naisilla herpes monesti oireilee just menkkojen aikaan. Joillain rajut oireet joka kerta, joillakin vaan yks rakkula tai haavauma. Vaikka et ois ikinä seksii harrastanukkaa, ota ne testit jos on oireita.

Vierailija
24/38 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on toi sama juttu että haavauma tulee kuukautisten aikana! Ihanaa että on muitakin. Ja jännä juttu, että alkoi kun aloitin syömään e-pillereitä (ei kylläkään heti) ja kun lopetin puoli vuotta sitten, ei ole haavaumiakaan tullut! Siteinä on myös parhaat ne vuokkosten cotton -siteet, muista alkaa kutisemaan...

Vierailija
25/38 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 21:56"]

ap

[/quote]

Mies on voinut pettää tai kantaa tietämättään herpestä. Herpes tarttuu myös silloin kun se on ei-aktiivisessa vaiheessa. Myös huuliherpes voi tarttua alapäähän.

Vierailija
26/38 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulostaa herpekseltä. Just toi viikon läsnäolo on niin tuttua.

Vierailija
27/38 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mahdollista, mene iho- ja sukupuolitautien erikoislääkärille. Yleislääkärit eivät tiedä mistään mitään.

Vierailija
28/38 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkojäkälä mieluummin  jos on jäkäläsairaus.

Haava ennakoi syöpää jos ei parane. Hoidetaan kortisonilla jonka määrää ihotautilääkäri tai gynekologi. Vaatii lopun ikäisen seurannan syöpäriskin vuoksi. Mars lääkäriin selvittämään diagnoosi. 

Vierailija
29/38 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juotko tarpeeksi vettä? Minulla tulee tuota jos en pidä huoli että juon tarpeeksi vettä. Lisäksi tuota tulee mikäli pikkarit hankaavat tai housut puristavat. Myöskin siteistä ja pikkuhousun suojista tulee tuota jos ovat minulle sopimattomat. Hiivasieni aiheuttaa myös haavaumia pipariin, se minulla esim. tulee tiettyjen ruokien syömisestä.

Vierailija
30/38 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin pyykinpesuainejäämät voi ärsyttää eli pöksyjen kiilakohdan voi suihkuttaen huuhtoa 

Vierailija
31/38 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on se pimppi. Se vaan näyttää haavalta ja olen itsekin sellaista hämärässä pelästynyt.

Penis pelko myönnä vaan että olet lesbo.

Vierailija
32/38 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 21:46"]

Eikö kenelläkään ole tietoa, miten tällaista pitäisi hoitaa?

[/quote]

Ei me voida näkemättä sanoa mitään. Mene lääkäriin.

En ole gynekologi, mutta voisin kyllä katsoa...

Vierailija
33/38 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on herppes, siihen on estolääkitys. Herppesvaivaisilla on hyvä olla niitä varalla.

Vierailija
34/38 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä pese pimppiä liikaa. Myöskin liiallinen pyyhkiminen voi kuivattaa pimpin ja aiheuttaa rohtumia.

Vierailija
35/38 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hautuu ja menee rikki iho jos ylipainoa paljon, ja istuu liikaa.

Vierailija
36/38 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 21:46"]

Eikö kenelläkään ole tietoa, miten tällaista pitäisi hoitaa?

[/quote]

Ei me voida näkemättä sanoa mitään. Mene lääkäriin.

En ole gynekologi, mutta voisin kyllä katsoa...

Näin on, johtuu vaiva liiasta valkoviinin lipityksestä ja tuorekurkun rajusta tökkimisestä ilman liukkaria.

Vierailija
37/38 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiivaa tai bakteerihaava? Hankauma siteestä, kuivuus jos pesee liikaa? Gyne osaa sanoa? Tuoksullisia siteitä ei tai mitään ajovaahtoa ei sinne. Osuuko joku laite sinne tai terä. Lääkevoide apteekista bakteeritulehdukseen jos haava tuntuu pysyvän auki vai hiivaan? Onko allergioita saippualle tai suihkugeelille.

Vierailija
38/38 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli myös muinoin kivulias haava. Olin juuri aikaisemmin istunut tikkuiselle puupenkille, josta jäi tikkuja housuihinkin. Luulin, että joku tikku oli mennyt läpi alapäähän. Kävin näyttämässä lääkärille ja hän sanoi, että kyseessä on limakalvojen kuivuudesta johtunut haava. Sanoi, että a-, b- tai c-vitamiininpuute ei ole tänä päivänäkään harvinaista ja se aiheuttaa kuivuutta. Kuukautisten aikaan tilanne voi olla erityisen paha. Ostin sitten vitamiinivalmisteen, jossa oli noita kaikkia mainittuja vitamiineja.

Sittemmin vaivaa on ollut lievempänä ja harvoin. Laitan silloin jotain voidetta.