Voiko ylipainoisella naisella olla komeita ihailijoita?
Kommentit (15)
Sopivasti lihavalla voi, läskivalaalla ei. Kuuluin itse ennen lapsia ensimmäiseen ryhmään ja ihailua riitti, kaksikymmentä kiloa ja kolme lasta myöhemmin ei. Toki välissä on kulunut kymmenen vuottakin :D
ai nii ei se oo muiden mielestä komee ;)
ja ikää kohta 50. Ihailijoita todellakin enemmän kuin koskaan. Mutta se johtuu siitä, että olen sinut itseni kanssa, pukeudun ja laittaudun kauniisti ja menestyn ammatissani. Ja minulla on hyvä luonne.
Olen lievästi ylipainoinen BMi 27 ihramaha ja minulla on todella komea mies :) en ole edes naamastakaan kaunis mutta mieheni ihastuikin roisiin huumorintajuuni ja älykkyyteeni eikä ulkokuoreen. Työpaikalla tavattiin.
että sillä on 42-vuotiaana samalla BMI:llä saatu komea mies, jolla on huippukunto.
fiksuja ja humaaneja ihailijoita?
Ei.
Itse näin pulleampana olen huomannut, että joillekin miehille olen aivan ilmaa, osa nimittelee ja harva tuntuu katsovan ihailevasti. Ylipainoa on 25-30kg.
on niitä, jotka eivät huonon itsetunnon vuoksi tajua omaa ulkonäköpääomaansa ja ottavat aina tasoaan alemman puoliskon. Tätä kannattaa käyttää hyväksi. Ja joskus se on molempien onni, koska parisuhde perustuu lopultakin hyviin luonteisiin ei ulkonäköön.
Mutta vastaus kysymykseen: kyllä voi olla, tosin syyt ovat vähemmän ylevät kuin mitä vastaaja ehkä toivoisi. 1. Äiti ollut ylipainoinen ja isä komea -> malli siirtyy seuraavaan suikupolveen 2. komistuksen huono itsetunto
Esim. Adele on todella kaunis vaikka onkin vähän pyöreämpi. Ei varmasti olisi niin kaunis laihana.
Mutta luulen että hän olisi kaunis melkein minkä painoisena tahansa, myös hoikkana. Kauniit kasvot ja jotain käsittämätöntä särmää.
Myös komean ja hoikan veljeni mielestä Adele on hot :)
Myös komean ja hoikan veljeni mielestä Adele on hot :)
veljeni kyllä totesi, että on harvinaista olla noin kaunis ylipainosta huolimatta. Ei siis yleensä pidä ylipainoisista, mutta jotkut tekevät poikkeuksen.
Jos naisella on muhkeat rinnat ja kiinteä, mutta pyöreä peppu, mutta kapea vyötärö, on lihavankin vartalo kaunis. Eli jos ihra asettuu tiimalasivartalon muotoon, voi se olla monienkin miesten mielestä kaunista. Mutta oikeastaan kasvot merkitsevät eniten, eli kasvojen luusto, kauniit silmät ja kauniit huulet, niin vartalo menettää aika lailla merkityksensä.
Mutta jos on sellainen tyypillinen suomalainen hailakka harvahapsinen ja kärsänaamainen norsu, jolla on lyhyet jalat, paksu vyötärö ja muuhun painoon nähden pienet rinnat, niin näkymä on aika miehekäs ja vastenmielinen.
Kaiken painoisissa on laatueroja, ei se paino mitään itsessään kerro.
Jos naisella on muhkeat rinnat ja kiinteä, mutta pyöreä peppu, mutta kapea vyötärö, on lihavankin vartalo kaunis. Eli jos ihra asettuu tiimalasivartalon muotoon, voi se olla monienkin miesten mielestä kaunista. Mutta oikeastaan kasvot merkitsevät eniten, eli kasvojen luusto, kauniit silmät ja kauniit huulet, niin vartalo menettää aika lailla merkityksensä.
Mutta jos on sellainen tyypillinen suomalainen hailakka harvahapsinen ja kärsänaamainen norsu, jolla on lyhyet jalat, paksu vyötärö ja muuhun painoon nähden pienet rinnat, niin näkymä on aika miehekäs ja vastenmielinen.
Kaiken painoisissa on laatueroja, ei se paino mitään itsessään kerro.
On todellakin harhaa luulla, että kaikki miehet pitävät langanlaihoista rasvanprosentin kyttääjistä. Itsetietoinen ja komea nainen - oli vaikka kilojakin kertynyt reippaast, vetää puoleensa miehiä kuin hunajapurkki. Tätä vaan ei moni usko. Persoonallisuus, sydämellisyys ja huumorintaju on joskus tehokkaampaa kuin kapea vyötärö, vaikka hoikempi olisi trimmanut itseään vuosikaudet. Eläköön kaikenkokoiset naiset.
Toiset tykkää muhkummasta ;)
Esim. Adele on todella kaunis vaikka onkin vähän pyöreämpi. Ei varmasti olisi niin kaunis laihana.