Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Millä Bemarilla ajat?
27.04.2012 |
Kommentit (5)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
ihan kiva, mutta sisätilat vähän pienet, kun aikaisemmin olen ajanut E-sarjan mersuilla jotka on kyllä isompia sisätiloiltaan ja etenkin tavaratilaltaan
Alue: Aihe vapaa
musta kaunotar :)