Tampere on Suomen ihanin kaupunki:)
Kommentit (15)
Siksi muutin sieltä pois. Siellä vaan satsataan kulttuuriin, Tampere-taloihin ja laitetaan rahaa muutenkin kaikenmaailman typeryyksiin.
Vanhuksista ei välitetä pätkääkään, eikä kyllä lapsistakaan.
kun manselaisena kävin Helsingissä. Se nenään honottaminen, hassut slangisanat ja ässän suhahdus sai mut aina nauramaan :D:D:D
Mutta niinhän se on että tää on Suomen paras paikka!
t. Mansesta nääs!
ainaki Tamperseesta tykkään! Mullon sukuaki siä.
T: Turkulainen
eikö se samalla ole ihanin? En mä ainakaan esim Helsinkiä ihanimmaksi äänestäisi kun kerran en pidä sitä parhaana paikkana asua...
2 ihanaa isoa järveä ympärilläm sopivan kokoinen, leppoisa meininki, paljon kulttuuria, joka puolelle sopivampi matka jne...t.paljasjalkainen manselainen
eikö se samalla ole ihanin? En mä ainakaan esim Helsinkiä ihanimmaksi äänestäisi kun kerran en pidä sitä parhaana paikkana asua...
vuosia todellinen "trendimesta" Suomessa. Olen miettinyt syytä tamperelaisena, mutta se on pakko olla se sama, joka muakin tässä kaupungissa viehättää. Tää on reilusti juntti, vaikka kasvava ja dynaaminen. Monet suomalaiset, erit. pienemmiltä paikkakunnilta, pitää Helsinkiä ja Turkua sellaisena nokka pystyssä kulkevien snobien kaupunkeina. Tampere taas on kasvavuudestaan huolimatta säilyttänyt sen työläisimagonsa positiivisessa mielessä ja näin ollen "maalainenkaan" ei koe, että täällä ihmiset katsoisi nokan vartta pitkin. Nää on mielikuvia. Joka paikassa on kaikenlaisia ihmisiä. Tietysti tää Tampereen kasvaminen verrattuna Turkuun viimeiset 20 vuotta on tuonut tänne porukkaa muualta ja ilmapiiri avautunut sitä myöten.
Katkeraa kalkkia jos siellä ei saa asua?
Helsinkikin on vain kylmä, tuulinen ja syrjäinen rannikkokaupunki...
Hyvät perustelut sulla!