Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Unelmavarkaat aaargggg!!!

Vierailija
27.04.2012 |

Ehkä joku muukin tuntee näitä?

Meinaan unelmavarkaita. Meillä on yksi tuttavapariskunta, joka ryövää unelmamme. Jos juttelemme esim. että olisi mukavaa lähteä joskus ilman lapsia kylpylälomalle, he ilmoittavat parin viikon päästä intoa puhkuen lähtevänsä kaksin rentoutumaan kylpylään. Jos sanomme, että olisipa kiva hommata sellainen ja sellainen pihakeinu, ilmestyy keinu heidän pihalleen.

Olen niin kypsä. Seuraavaksi taidan sanoa, että olemme suunnitelleet muuttoa Australiaan.

Eivätkö ihmiset voi keksiä omat haaveensa? Mikä näitä matkijoita oikein vaivaa?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
27.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiken huippu on se, että kun keksin jonkun idean, mitä ei muilla ole, kaverini kertoo minun kuulleni sen idean omana ideanaan toiselle kaverille. Nykyään jätän paljon kertomatta tällaisia asioita ettei ideavaras pääse varkaisiin.

Vierailija
2/5 |
27.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että menet ensi viikolla kauan haaveilemaasi peräpukamaleikkaukseen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta entinen naapuri oli samanmoinen. tosin matki yksiä toisia naapureita. elää piti kuin kroisos,vaikka ulosottomies kolkutteli ovia.

Vierailija
4/5 |
27.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos tuttavaperhe lähtee myös kylpylälomalle tms. Ei se teiltä ole pois.Aika moni tässäkin maassa käy kylpylälomilla, joten en ymmärrä siinä mielessä pointtia. Jos he kopioisivat kotinsa 1000% teidän kodin kuvaksi, tekisivät ihan kaiken kuten te tms, niin silloin voisi olla vähän outo olo.

Senkin voisi kääntää edukseen, että on niin kiva koti että toisetkin tykkäävät ja viihtyvät siellä. Tietysti jos ei pidä tuollaisesta, niin vois ehkä olla kertomatta mihin menee tai mitä suunnittelette, tai sanotte lähtevännesinne Australiaan ja menettekin Viroon ;)

Joskus vaan ei kaikkien oma mielikuvitus riitä keksimään kaikenlaista ja voi saada innoituksen toisen tekemästä. Eivät he varmaan pahaa tarkoita. Itse en "kopioi" toisten tekemisiä, mutta aika hankalaa on tehdä jotain mitä kukaan muukaan ei ole ennen tehnyt..

Vierailija
5/5 |
27.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tarkoita, ettei saisi tehdä/haluta/ostaa/haaveilla samoista asioista, joista muutkin, mutta ärsyttää se silti. Eivätkä he koskaan sano, että saatiin teiltä tämä kiva ajatus, vaan ovat kuin olisivat itse juuri asian oivaltaneet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kahdeksan