Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Synkin salaisuuteni

Vierailija
27.04.2012 |

Olen eronnut! Monta kuukautta sitten! Enkä ole kertonut asiasta töissä.. En vaan saa avattua suutani. Tunnen eläväni valheessa, mutta tuntuu ylivoimaiselta alkaa tästä vuodattaa.. Siihen liittyy kuitenkin niin paljon (ikäviä) asioita. En muutenkaan pidä huomion keskipisteenäolemisesta. Asia vaivaa minua todella, mutta en vaan pysty. Mietin jopa että pitäisikö vaihtaa työpaikkaa tämän takia… Huoh

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
27.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet itse saanut käsiteltyä asian niin, että pystyt siitä puhumaan. Kunhan et sepitä mitään juttuja, joista saa sellaisen mielikuvan, ettet olisi eronnut. Ja joskus jos tulee sopiva tilanne, niin voit ihan ohimennen mainita, että "nyt kun olemme eronneet..." jne, ja jos työkaverit ihmettelee, että oletko eronnut, niin sanot vain, että "ai, enkä mä oo teille kertonutkaan....".

Ero on iso juttu sinulle, mutta työkavereille se ei ole iso juttu, ei haittaa vaikket ole siitä kertonut.

Vierailija
2/6 |
27.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen niin valtavaa syyllisyyttä asiasta. En ole kellekkään valehdellut, onneksi…

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
27.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sä et ole velvollinen kertomaan kenellekään! Älä turhaan stressaa, olet vaan niinkuin ennenkin. Jos jossain tulee esille, niin sanot vaan miten asia on, ei sun tarvitse kenellekään alkaa mitään selittelemään.

Tsemppiä!

Vierailija
4/6 |
27.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen niin valtavaa syyllisyyttä asiasta. En ole kellekkään valehdellut, onneksi…

Ja vieläpä työkavereita kohtaan? Ei kannata. Elämä on liian lyhyt turhasta murehtimiseen. Ero tuo varmasti jo ihan tarpeeksi ajateltavaa itsessään.

Vierailija
5/6 |
27.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletko eronnut vai edelleen jossakin liitossa. Tällaiset asiat eivät kuuluu kenellekään muulle, varsinkaan työkavereille. Ihan oikein kun vaikenet koko asiasta niin kauan kuin sinusta tuntuu vaikealta ottaa asiaa kenenkään kanssa puheeksi. Eroaminen on nykyään niin yleistä että tuskinpa kukaan sitä edes ihmettelisi. Suurempi ihmetyksen aihe on jos jokin liitto kestää kymmeniä vuosia.

Vierailija
6/6 |
27.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sait yllä hyviä ohjeita. Muista pitää itsestäsi huolta ja jos et halua kuunnella työkavereiden neuvoja kaikista erokursseista jne. rajoita heitä selvästi ja ystävällisesti.