Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksei häitä voisi järjestää niin, että pitäjät

Vierailija
27.04.2012 |

tekisivät hääbudjetin tai vaikka arvioisivat ruokien ja juomien hinnat mahdollisismman tarkkaan ja sitten laittaisivat hääkutsuun tilinumeron jonne vieraat voisivat laittaa ns. tarjoilurahaa ja ko. summan ja samalla viestikentässä ilmoittaa ruoka-allergiat, haluavatko lapsia häihin ja toivovatko hääleikkejä vai eivät. Myös bänditoiveet voisi ilmaista tilisiirrossa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tervetuloa häihimme 24.6.2012 Tervalammin nuorisoseuratalolle, ohjelmassa ruokaa, laulua ja tanssia, ruokien ja juomien kustannus on 35,60 jonka voitte maksaa tilille 562478-3280098 ja samalla ilmoittaa viestissä esim. ruoka-allergiat

Tervetuloa!

Jonna ja Marko

Vierailija
2/4 |
27.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tervetuloa häihimme 24.6.2012 Tervalammin nuorisoseuratalolle, ohjelmassa ruokaa, laulua ja tanssia, ruokien ja juomien kustannus on 35,60 jonka voitte maksaa tilille 562478-3280098 ja samalla ilmoittaa viestissä esim. ruoka-allergiat

Tervetuloa!

Jonna ja Marko

Johanna Tukiaisen, Lamourettesin vai Tauskin. eniten ääniä saanut valitaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
27.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekisivät hääbudjetin tai vaikka arvioisivat ruokien ja juomien hinnat mahdollisismman tarkkaan ja sitten laittaisivat hääkutsuun tilinumeron jonne vieraat voisivat laittaa ns. tarjoilurahaa ja ko. summan ja samalla viestikentässä ilmoittaa ruoka-allergiat, haluavatko lapsia häihin ja toivovatko hääleikkejä vai eivät. Myös bänditoiveet voisi ilmaista tilisiirrossa.

Esimerkiksi siksi, että häävierailla on usein muutenkin aika paljon kuluja häihin osallistumisesta. Edelliset häät, joihin osallistuin, pidettiin Tampereella (vaikka pari asuu Helsingissä), joten maksoin matkat Helsingistä ja yhden yön hotellissa Tampereella + häälahjan. Luulen että maksoin siis itse aika paljon enemmän kuin hääpari maksoi minun ruoistani. Eikä siinä mitään, ihan mielelläni häälahjankin hankin, mutta jotenkin vois tuntua aika kummalliselta, että lähetetään melkeinpä lasku osallistumisesta. Mietityttäis kyllä et haluaako sit osallistua...

Mun mielestä on kyllä paras että saa itse päättää millaisella summalla haluaa osallistua tai osallistuuko vaikka johonkin yhteislahjaan, jos kuluja tulee muuten paljon.

Vierailija
4/4 |
27.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkiksi siksi, että häävierailla on usein muutenkin aika paljon kuluja häihin osallistumisesta. Edelliset häät, joihin osallistuin, pidettiin Tampereella (vaikka pari asuu Helsingissä), joten maksoin matkat Helsingistä ja yhden yön hotellissa Tampereella + häälahjan. Luulen että maksoin siis itse aika paljon enemmän kuin hääpari maksoi minun ruoistani. Eikä siinä mitään, ihan mielelläni häälahjankin hankin, mutta jotenkin vois tuntua aika kummalliselta, että lähetetään melkeinpä lasku osallistumisesta. Mietityttäis kyllä et haluaako sit osallistua... Mun mielestä on kyllä paras että saa itse päättää millaisella summalla haluaa osallistua tai osallistuuko vaikka johonkin yhteislahjaan, jos kuluja tulee muuten paljon.

hääpari halusi juhlia maalla, varasivat pitokartanon ja sieltä sitten oletettiin vieraiden ottavan itselleen yöksi huoneen, muistaakseni 100 e/huone kahdelle tms. Moni perhe teki kuten mekin eli oli vihkiäistilaisuudessa, kävi syömässä ja kun kakku oli leikattu, pakattiin muija ja mukulat autoon ja lähdettiin kotiin. Jälkeenpäin hirveä marmatus, että meni ilta ihan pilalle, kun väki lähtikin pois. Me olisimme joutuneet maksamaan yöpymisestä yli 150 e (2+3), kiitos ei jostain majatalotasoisesta huoneesta.