Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten teillä on pidetty rippijuhlat tai yo-juhlat, jos on vanhemmat eronneet

Vierailija
27.04.2012 |

ja eivät ole keskenään niin väleissä, että voisivat juhlia säädylllisesti saman katon alla.

Kahdet juhlat, vai toinen puoli sukua jää ulkopuolelle?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
27.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummoni alkoivat tappelemaan kirkon pihalla, YKSIKÄÄN ihminen äidin puolen suvusta ei tullut juhliini. Halusin kaikki juhlimaan mutta en saanut kuin muutaman ihmisen isän puolen suvusta... Koko ikäni muutenkin olin joutunut isäni ja äitini riitojen välikapulaksi ja sitten pilasivat rippijuhlanikin. En ole ikinä antanut anteeksi, näin monen vuodenkaan jälkeen...

Lisään vielä, että kirkon pihalla moni ihminen suvustani tuli kyselemään "tuleeko toi sinne, mä en tuu jos toi tulee, eikai se ja se tuu, onko se tulossa, miks toikin on täällä"

Pyydän, koittakaa käyttäytyä lapsenne vuoksi!

Vierailija
22/29 |
27.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ekaa kertaa edessä, eli lapsen rippijuhlat. Lapsen toiveena on, että oma äiti ja isä osaa käyttäytyä, ja näin siis tehdään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
27.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

juhlat oli isän luona (jossa lapset asuvat) ja äidin suku ei niihin osallistunut. Ei osallistunut kyllä ennen eroakaan. Uusi naisystävä maksoi juhlat, vaikkei hänkään osallistunut.

Vierailija
24/29 |
27.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ovat LAPSEN juhlat. Ja kuten kaikki varmasti ymmärtävät, ei eron syynä aina ole pettäminen tai jättäminen. Myös muista syistä voivat vanhempien välit olla tulehtuneet. Mutta kyllä aikuiset ihmiset pystyvät puolikkaan päivän ajan unohtamaan oman kurjan olonsa ja juhlia sovussa lastaan!

Vierailija
25/29 |
27.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei olisi tarvinnut. Olen äitipuoli ja lapset asuivat virallisesti äidillään. Isompi lapsista ei käynyt riparia. Sittemmin nuorempi lapsi on muuttanut meille (äiti uhkasi että lapsi lastenkotiin mieluummin tai jos isälleen, niin ei halua ikinä tavata ja on lupauksensa pitänyt) ja me pidämme rippijuhlat. Isommalla on lakkiaiset tulossa, mutta ei asu ylläri pylläri enää äitinsä luona ja me järjestämme juhlat. Vanhempien välit olivat siis todella huonot, mutta enää ei onneksi ole välejä ollenkaan.

Vierailija
26/29 |
27.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

järjestettiin meillä siten, että minä lähivanhempana lähetin kutsut ja laitoin, että ex saa ottaa avecin (uuden avovaimon)jos haluaa mukaan. Ei ottanut vaan tuli juhliin yksin vanhempiensa kanssa, joiden kanssa olen onneksi paremmissa väleissä.Kompromissina järjestin juhlat eräässä juhlatilassa -en omassa kodissani.

Tämä järjestely toimi hyvin sillä olimme ikäänkuin neutraalilla maaperällä.Juhlat olivat sitten ihan lämminhenkiset vaikka nyk. aviomiehelläni ja exälläni ei ole juurikaan "mitään välejä". Kaikki osapuolet käyttäytyivät sivistyneesti ja juhlat onnistuivat hyvin. Kaikki ymmärsivät, että ne olivat lapsen juhlat ja hänen kunniakseen.Jäi hyvä muisto ja nykyään näiden juhlien vuoksi siedän exäänikin paremmin :)

Vierailija
27/29 |
27.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

järjestettiin meillä siten, että minä lähivanhempana lähetin kutsut ja laitoin, että ex saa ottaa avecin (uuden avovaimon)jos haluaa mukaan. Ei ottanut vaan tuli juhliin yksin vanhempiensa kanssa, joiden kanssa olen onneksi paremmissa väleissä.Kompromissina järjestin juhlat eräässä juhlatilassa -en omassa kodissani.

Tämä järjestely toimi hyvin sillä olimme ikäänkuin neutraalilla maaperällä.Juhlat olivat sitten ihan lämminhenkiset vaikka nyk. aviomiehelläni ja exälläni ei ole juurikaan "mitään välejä". Kaikki osapuolet käyttäytyivät sivistyneesti ja juhlat onnistuivat hyvin. Kaikki ymmärsivät, että ne olivat lapsen juhlat ja hänen kunniakseen.Jäi hyvä muisto ja nykyään näiden juhlien vuoksi siedän exäänikin paremmin :)

Vierailija
28/29 |
27.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koetahan ihminen kaivaa pääsi sieltä oman napasi sisältä ulos edes hetkeksi.Ymmärrä, että lapsesi juhlissa on kyse LAPSESTASI ei sinusta. Lapsesi ei ole pelkästään vain sinun aikaansaannoksesi, kyllä siihen on tarvittu kahta, vielä ei ole keksitty, miten ihminen voisi yksinään lisääntyä. Joten käyttäydy kuin aikuinen, ja yhtenä päivänä ole kunnolla, niele kaunasi, pure hampaat yhteen, ja KÄYTTÄYDY. Lapsesi tähden. Anna hänelle lämpimiä muistoja, älä ahdistusta päivästä, jolloin äiti ja isä eivät kyenneet edes hänen suuren juhlansa takia olemaan kunnolla.

puolelta eivät ole tervetulleita. Voivat keskenään järjestää sitten jotain ankeita varjojuhlia.

Vierailija
29/29 |
27.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kenestähän niissä lapsen juhlissa olikaan kyse....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä neljä