En ymmärrä ihmistä jolla on siniset silmät
Siis minulla on aina ollut ruskeat silmät, enkä ollenkaan käsitä miten jollakin voi muka olla siniset ö.ö
Kommentit (14)
että jollain voi oikeesti olla siniset silmät, säälittävää ja noloa..
Eikä äiti ymmärrä mua, johtuu varmaan siitä että sillä on siniset silmät.
Ja sitä paitsi siitä tulee NIIN hyvä olokin vielä, että mä en tajua miksei kaikki hommaa itsellensä sinisiä silmiä!
Siis minulla on aina ollut ruskeat silmät, enkä ollenkaan käsitä miten jollakin voi muka olla siniset ö.ö
mulla on siniset silmät ja en ruskeita haluiskaan. Ettäs tiedät.
Sinisilmäisten lapset pärjää koulussa ja elämässä paljon paremmin kuin ketkään muut eli on tosi tyhmää olla vaikka vihreä- tai ruskeasilmäinen!
Varmaan kohta hakevat jotain kirjaindiagnooseja lääkäristä. Ihan vaan tekosyitä semmoiset sanon minä.
Itse ovat ongelmansa aiheuttaneet. Nih.
mulla on siniset silmät ja en ruskeita haluiskaan. Ettäs tiedät.
Kuitenkin käytät hyväksi ruskeasilmäisten ystäviesi silmiä.
Miehelläni on siniset silmät! Olen useastikin yrittänyt kysyä miksi ja miksei hän edes yritä tehdä tilanteelleen mitään, ei kuulemma kiinnosta koko asia eikä hän enää edes suostu keskustelemaan :(
Miehelläni on siniset silmät! Olen useastikin yrittänyt kysyä miksi ja miksei hän edes yritä tehdä tilanteelleen mitään, ei kuulemma kiinnosta koko asia eikä hän enää edes suostu keskustelemaan :(
Sinisilmäisten lapset pärjää koulussa ja elämässä paljon paremmin kuin ketkään muut eli on tosi tyhmää olla vaikka vihreä- tai ruskeasilmäinen!
Vaan mamupatjojen lapsilla on ruskeat silmät!
t:palstapersu
Onko tämäkin nyt sen sinisilmäisiä ihannoivan huuhaaproffan tutkimus, mitä?
On se kyllä kamalaa, iltaisinkin itken itseni uneen sen vuoksi. Nyyh. :( Tekisin mitä vaan, että saisin oranssit silmät