Mitä tehdä illalla 5v. pojan kanssa?
Kommentit (5)
ja jos ei muu perhe olis tulossa yöksi kotiin, niin luettais iltasatu vanhempien makkarissa ja nukuttais vierekkäin
Käykää kirjastossa ja lukekaa, leipokaa pullaa, pelatkaa pelejä, rakentakaa maja, legoilla ym, askarrelkaa vaikka kevätkortteja sukulaisille tai naamarit vapuksi, pyörälenkki ja keväisen luonnon ihailua (valokuvatkaa) ja leikkipuistoon, pelatkaa jalkapalloa, krokettia..vuokratkaa leffa ja syökää popcornia, kertokaa tarinoita... Kyllähän sitä tekemistä on kun viitsii. Tai kysy pojalta mitä hän haluaisi tehdä.
Mä aion mun 5v pojan kanssa illalla katsoa yhdessä pikkukakkosen, sitten käydään ehkä saunassa, puuhaillaan omiamme, normaaleja kotijuttuja ja sitten iltapala, iltasatu ja nukkumaan. annan pojan tulla makkariin koska isä ja isoveli futisturnauksessa ja me kaksin kotona.
Eli lapsi on päivällä vielä 4 vuotias ja illalla 5 vee? Hääreguud, synttärit tietysti pystyyn! :DD
Afrikan tähti, sit me ehkä käytäis pyörälenkillä (joko molemmat ajaa tai sitten poika ajaa ja minä juoksen) ja tehtäis yhdessä (tai oikeastaan poika tekis) meille pannaria iltapalaks