Mitä tykkäätte Sara la Fountainin krunikkalaiskämpästä?
Kommentit (6)
Onko sillä vaan tuo erkkeri siinä asunnossa? Onko se yksiö? Eihän tuosta nurkkauksesta saa mitään yleisvaikutelmaa koko asunnosta. Lähikuvat Sarastakaan eivät avanneet minulle asunnon ihanuutta, saati "hämyinen" parvekepotretti hänestä. Lattia oli ihan kivan värinen. Ja aika söpö koirakin hänellä on.
on tosi kiva sisustus.
Ja tuolla tavalla itsekin yhdistelen värejä.
Miten sitä sitten pitäisi sisustaa, että av-tyypeille kelpaisi?? Mielestäni juuri nuo toisiinsa sointuvat värit tekevät sen kivan sisustuksen.
on tosi kiva sisustus.
Ja tuolla tavalla itsekin yhdistelen värejä.
Miten sitä sitten pitäisi sisustaa, että av-tyypeille kelpaisi?? Mielestäni juuri nuo toisiinsa sointuvat värit tekevät sen kivan sisustuksen.
Mutta ei niin, että just prikuulleen samaa väriä on käytetty tehosteena joka paikassa. Täällä on mielestäni hienoja sisustuksia:
minun mielestäni taas nuo sinun linkittämäsi ovat ihan kivoja asuntoja, mutta turhan tylsän valkoisia tai värittömiä.
Kyllä minä ainakin kaipaan nimenomaan sitä tehosteväriä.
Ajatelkoot muut sitten mitä ajattelevat, mutta minä viihdyn tosi hyvin, jos on vaikkapa kahta väriä kivasti laitettu sointumaan huoneeseen. Esim. tummaa ja vaaleaa harmaata sekaisin ja siihen vähän jotain purppuranväriä joukkoon erilaisissa tavaroissa.
Mutta sisustus on tuollainen Hobby Hall, eli samaa tehosteväriä verhoissa, sohvatyynyissä, koriste-esineissä, emännän paidassa (!) jne. Huomaa, että ei ole ollut ammattilainen asialla, tai jos on niin surkea sellainen. Kaunis sisustus tulee siitä, että osaa yhdistellä eri värejä ja rikkoa harmoniaa. Helppohan se on hakea kaupasta kaikki samaa sarjaa, mutta mitään upeaa siinä ei ole.