EMME VIETÄ VAPPUA!!!! MUITA?
Kommentit (16)
Olen vapun töissä, aattona illassa ja vappupäivänä aamussa.
En laita yhden illan vuoksi palloja ja serpentiinejä.Nuorin lapsi varmaan puhaltaa pari palloa ja leikkii niillä. Normaali grillaus, ehkä perunasalaattia voisi ostaa ja sipsejä.
Ei vois vähempää kiinnostaa joku ryyppyjuhla.
Lapset saa koristella serpentiinillä kämpän jos tahtovat, vesipalloja saavat käydä ostamassa viikkorahoillaan. Yhtään ainoaa ilmapalloa ei tähän taloon tule!
Mummo aikoo paistaa munkkeja ja ostaa simaa, lapset pyöräilevät sinne niitä syömään. Muuten on ihan normaalit sapuskat.
En edes aio siivota.
Mua suoraan sanottuna vituttaa kaikki juhlat ja pyhät, koska AINA mä teen kaiken ja saan vaan paskaa niskaan mieheltä, joka juopottelee kaikki vapaat. Mulla on aina paha mieli ja hirvee stressi jouluna, uutena vuotena, pääsiäisenä jne... Mutta nyt se on loppu, suorittakoon muut, mua ei enää kiinnosta.
eli ääntä lähtee niin moottorisahasta, sirkkelistä, lehtipuhaltimesta kuin muistakin työkaluista. Naapurit nauttikoot vappulounaansa työn ääniä kuunnellen.
Meillä taas vappu on erityisen tärkeä juhla. Olen dippainssi, joten se on varmaan opiskeluaikojen perua.
Tosin nykyisin juomapuoli painottuu vain simaan, kun on lapsia. Munkkeja teen joka vuosi. Aijai, ne ovat hyviä! Vappu on siitä ihana juhla, että se on usein jo sen verran lämmin päivä, että voi jo aistia kesän. Ja siihen ihana karnevaalitunnelma ja teekkarilakki päähän. Ai että, ihanaa! :)
Ei vois vähempää kiinnostaa joku ryyppyjuhla.
Mua suoraan sanottuna vituttaa kaikki juhlat ja pyhät, koska AINA mä teen kaiken ja saan vaan paskaa niskaan mieheltä, joka juopottelee kaikki vapaat. Mulla on aina paha mieli ja hirvee stressi jouluna, uutena vuotena, pääsiäisenä jne... Mutta nyt se on loppu, suorittakoon muut, mua ei enää kiinnosta.
Et sitten ajatellut hankkiutua eroon moisesta miehestä?!
Me emme erityisesti juhli vappua, toki käymme keskustassa katsastamassa vappupäivän hulinat jos sää on hyvä mutta muuten ei mitään erityistä. Kun lapset kasvavat niin heille varmasti sitten jotain ilmapalloja ja munkkeja.
Työn ja sosialismin juhlapäivä.
Asuessani nuoruudessani kotitilallani vappu pyhitettiin sonnanajolle. Tunkio tyhjennettiin ja ajettiin pellolle. Se oli vapun sanomaan sopivaa työn juhlistamista.
eli ääntä lähtee niin moottorisahasta, sirkkelistä, lehtipuhaltimesta kuin muistakin työkaluista. Naapurit nauttikoot vappulounaansa työn ääniä kuunnellen.
Hyvin yksinäisenä sinkkuna mitenkä sitä oikein juhlisikaan. No saatan minä pienet kännit vetää yksin kotona.
ihmiset yleensä viettävät vappua? Teekkarit tietysti juhlii, Otaniemi on täynnä serpentiiniä ja sammunutta haalarikansaa, mutta entä muut ihmiset?
Meillä ostetaan lapsille ilmapalloja ja paistetaan munkkeja, nautitaan ylimääräisestä vapaapäivästä. Siinä on lapsiperheelle tarpeeksi juhlaa.
Kiva kun otatte naapurit huomioon noin kauniisti.
Vierailija - 27.04.12 09:11 (ID 14752247)
eli ääntä lähtee niin moottorisahasta, sirkkelistä, lehtipuhaltimesta kuin muistakin työkaluista. Naapurit nauttikoot vappulounaansa työn ääniä kuunnellen.[/i
esim. pääsiäisenä, jolloin meillä otetaan vähän leppoisammin. Vuoroin vieraissa vai miten sitä nyt sanottiinkaan. Ja unohdin, että vapunaattona meillä levitetään kananlantarakeet puutarhaan, illalla ne kastellaan ja saadaan mukava mehevä tuoksu kulmakunnalle.
Teen yrityksessäni (palkattomia) töitä aamusta iltaan läpi koko vapun.
Jos olisi vaihtoehtoja, käväisisimme kyllä Ullanlinnanmäellä piknikillä.
Lapsuutta on sitten kiva muistella terapiassa.
No sit ok, ehkä se on siellä landella ihan normaalia käytöstä?
Pääkaupunkiseudulla ainakin tuo olisi sodanjulistus naapureille.
Kiva kun otatte naapurit huomioon noin kauniisti.
Vierailija - 27.04.12 09:11 (ID 14752247)eli ääntä lähtee niin moottorisahasta, sirkkelistä, lehtipuhaltimesta kuin muistakin työkaluista. Naapurit nauttikoot vappulounaansa työn ääniä kuunnellen.[/i
esim. pääsiäisenä, jolloin meillä otetaan vähän leppoisammin. Vuoroin vieraissa vai miten sitä nyt sanottiinkaan. Ja unohdin, että vapunaattona meillä levitetään kananlantarakeet puutarhaan, illalla ne kastellaan ja saadaan mukava mehevä tuoksu kulmakunnalle.
No sit ok, ehkä se on siellä landella ihan normaalia käytöstä? Pääkaupunkiseudulla ainakin tuo olisi sodanjulistus naapureille.
Kiva kun otatte naapurit huomioon noin kauniisti. Vierailija - 27.04.12 09:11 (ID 14752247)
eli ääntä lähtee niin moottorisahasta, sirkkelistä, lehtipuhaltimesta kuin muistakin työkaluista. Naapurit nauttikoot vappulounaansa työn ääniä kuunnellen.[/i esim. pääsiäisenä, jolloin meillä otetaan vähän leppoisammin. Vuoroin vieraissa vai miten sitä nyt sanottiinkaan. Ja unohdin, että vapunaattona meillä levitetään kananlantarakeet puutarhaan, illalla ne kastellaan ja saadaan mukava mehevä tuoksu kulmakunnalle.
että siihen mahtuisi puutarha? Jos naapurit haluavat metelöidä ja melskata pääsiäisenä, on meillä hyvää aikaa tehdä sama vappuna. Heillä se pieni pihabrunssi saa aivan uuden säväyksen kevyestä nurmenlannoituksesta. Kaikki eivät mahdu Ullanlinnamäelle.
Työn ja sosialismin juhlapäivä.
Asuessani nuoruudessani kotitilallani vappu pyhitettiin sonnanajolle. Tunkio tyhjennettiin ja ajettiin pellolle. Se oli vapun sanomaan sopivaa työn juhlistamista.
Viimeiset sonnat säästetään koulujen päättäjäispäivälle. Siinä on kiva ajella paskottia peltoon kun naapurin hienopierut särppivät kakkukahveeta terassilla Jamppa-Sampan lakkiaisten kunniaksi. :)
Liete mullataan sitten vasta seuraavana päivänä.
Ajattelin ostaa kyllä ehkä nakkia ja perunasalattia, mutta muusta vapunvietosta en tiedä, miten sitä siis pitäisi ns. viettää?
Ehkä lapsille ilmapallot, miksei?
Eli kai me sitten vietetään jos nuo edelliset täyttyy?