Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

kuvia alapäistä synnytyksen jälkeen kiitos.

Vierailija
26.04.2012 |

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mietin vain miten pahasti repeää? leikkaako lääkäri vaginaa jo ennen kuin edes repeää? usa:ssa näin tehdään eli suurennetaan aukkoa.

olen alkanut pelätä synnytystä. Miksi helvetissä naisen pitää kärsiä sellainen jumalaton tuska? ettei edes voi kävellä synnytyksen jälkeen ja saa sitten ihailla jotain venynyttä rempsaa...

Vierailija
2/5 |
27.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lukiessa olen joo aika onnellinen että lapseni ovat syntyneet sektiolla. Mulla ei ole ollut mitään tietoa että alapää voi vaurioitua niin pahasti mitä jotkut naiset ovat täällä kertoneet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillekin toki on, ja itellenikin oli kivulias kokemus mutta ei mitään mitä en voisi koska tahansa kokea uudelleen. Ja alapääkin on ennallaan.

Joillekin pahoja vaurioita toki tulee, mutta niiden määrä korostuu suhteettomasti näissä keskusteluissa, koska useimmat vauriottomat ei jaksa näihin vastailla.

Vierailija
4/5 |
27.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja eihän se ihan entisensä ole :/ Kuvaa en nyt laita, enkä varsinkaan heti synnytyksen jälkeen olisi laittanut, kun en uskaltanut itsekään katsoa n. kuukauteen. Heti synnytyksen jälkeen tuntui kuin jalkovälissä olisi ollut sellanen pullea lihapiirakka :D Ja takana siis pitkä ponnistelu joka päätyi imukuppiin ja repeämiin slkijalihakseen asti. Parempi kun noista ei etukäteen tiedä, niille kun ei mitään voi.

Vierailija
5/5 |
27.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lääkäri leikkaa vaan kätilö.