Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

geishakuulat pulahtelee jatkuvasti ulos

Vierailija
26.04.2012 |

Tänään hain postista kuulat. Ja pitänyt varmaan nyt vartin verran.. Jatkuvasti pulahtaa ulos ja yök on ihan valkovuodossa.. Onkohan ihan normaalia vai onkohan joku hiiva?!

Mitat kuulista ovat n. 19 mm. ja paino 2x28 g.

Aikaisemmin en ole tälläisiä käyttänyt. Kuinkahan nopeasti tulokset tulevat ja kuinka usein pitäisi käyttää ja kuina kauan?:)

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
01.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muilla kokemuksia tms??

Vierailija
2/29 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä on silikoniset 2 pallomaista joissa liikeherkät sisäkuulat. Olen käyttänyt aamupäivisin n. tunnin ja saman ajan (tai hieman kauemmin) iltapäivällä lisäksi.

Huolettomat kun voin täysin unohtaa ne ja eivät häiritse askareita ollenkaan. Kävellessä olen tehnyt normaalia laajempaa lantionliikettä jotta sisäkuulat ikäänkuin värisevät.

Ensimmäisen viikon jälkeen mieheni huomasi sen pienen edistyksen jo tapahtuneen. Nyt 3 viikon treenauksen jälkeen kuulemma eo entiseen on jo huomattava! Itsekin tunnen tiukennusta tms tapahtuneen.

Nyt menkkojen aikana pidän viikon tauon, ja jatkan taas seuraavat 3 viikkoa. En ole vielä osannut tehdä muuta kuin tuota mainittua "hautomis" tekniikkaa, mutta sekin näyttää toimivan. Raportoin myöhemmin lisää;

3 altie synnytystä vuosina -01,-06, ja -09

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kestää parikin viikkoa tottua kuulien käyttöön tottumaan. Sitten ei enää mitään ongelmaa.

Vierailija
4/29 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen kysynyt asiaa täältäkin 100 kertaa, mutta kukaan ei ole koskaan vastannut.

vai ovatko ne vaan siellä ja sä vaistomaisesti treenaat lihaksia pitääksesi ne siellä, vai pitääkö niitä jotenkin kilkutella.

kertokaa viimeinkin, perkele!

Ehkä ihmiset unohtavat mitä olivat lukemassa, sillä aikaa kun käyvät oksentamassa?

Vierailija
5/29 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei täällä kaikki treenailijat sentään raskaana ole..

Vierailija
6/29 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensisijaisesti jumppaa kuulat apuna laskeuman hoitoon.

Vierailija
7/29 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne kuulat valahtavat ulos vieläkin aivan yhtä helposti. Tungen ne aika syvälle. Eli nähtävästi liian pienet kuulat?

En ole huomannut mitään edistystä. :(

-2-

Vierailija
8/29 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaminen sattuu, kaksi kuulaa ei meinaa millään mahtua sisään. Emätin on kai niin lyhyt tai jotain? Ulompi kuula jää sitten jollain tapaa lomittain ylemmän kanssa ja sitten painovoimasta kääntyy suoraan ja tulee ulos. Olen jopa miettinyt toisen kuulan katkaisemista pois, mutta onko siinä nyt mitään järkeä?

Tai siis toi toinen tulee ulos, mutta takimmainen kyllä pysyy niin visusti että mitenhän saan sen tuolta edes pois?!

Voiko mennä liian syvälle ettei sitten treenaa edes oikein..?

-ap

Vierailija
9/29 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaminen sattuu, kaksi kuulaa ei meinaa millään mahtua sisään. Emätin on kai niin lyhyt tai jotain? Ulompi kuula jää sitten jollain tapaa lomittain ylemmän kanssa ja sitten painovoimasta kääntyy suoraan ja tulee ulos. Olen jopa miettinyt toisen kuulan katkaisemista pois, mutta onko siinä nyt mitään järkeä?

Tai siis toi toinen tulee ulos, mutta takimmainen kyllä pysyy niin visusti että mitenhän saan sen tuolta edes pois?! Voiko mennä liian syvälle ettei sitten treenaa edes oikein..? -ap

On tosi pienet/lyhyet paikat jos tuo ei sisälle mahdu. Minulla joskus koko narulenkki katoaa sinne näkymättömiin kun kuulat menee syvälle kohdunnapukkaa vasten.

Vierailija
10/29 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohdunnapunkankin tunnen ihan selvästi eikä tartte edes kurotella. Näin on ollut aina, tosin synnytysten jälkeen se kohdunsuu tuntuu olevan alempana kuin ennen raskauksia.

On tosi pienet/lyhyet paikat jos tuo ei sisälle mahdu. Minulla joskus koko narulenkki katoaa sinne näkymättömiin kun kuulat menee syvälle kohdunnapukkaa vasten.

Vierailija
11/29 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinitkö ne täällä huutelee valkovuodosta? Olen käyttänyt monet vuodet kuulia ja ei mitään vuotoja (paitsi menkat) ole ollut.

paskanen pillu jos ei tule valkovuotoa:D hauskaa että mun yksi vanhempi(50v.)tuttu väitti myös ettei hänellä ole valkovuotoa...outoja ihmisiä:DD

Vierailija
12/29 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohdunnapunkankin tunnen ihan selvästi eikä tartte edes kurotella. Näin on ollut aina, tosin synnytysten jälkeen se kohdunsuu tuntuu olevan alempana kuin ennen raskauksia.

Lääkiksen oppikirjan mukaan aikuisen naisen emätin on n.12-13 cm pituinen, mutta tietty joustava. Anatomiassa paljon eroja joten voi olla synnynnäinen asia. Voisi gynekologilta varmistaa onko laskeuma.

Käytän myös kuulia, ja mielummin niitä narullisia. Oliskohan Tenoe Duo (jos oikein muistan) nimiset silikoniset hieman soikiot kuulat. Sopii ongelmitta sisälle ja jää hyvin tilaa liikuttaa niitä edestakas kun vaan muistan.

Vierailija
13/29 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla taitaa olla just samanlaiset kuulat ja kyllä ne mullakin aina ulos tullessaan on ihan valkovuodossa. Ne pysyy kävellessä sisällä ehkä 5min, ja sitten tulevat ulos. Teenkö siis jotain väärin vai pitääkö vain kestää?

Vierailija
14/29 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai siis toi toinen tulee ulos, mutta takimmainen kyllä pysyy niin visusti että mitenhän saan sen tuolta edes pois?!

Voiko mennä liian syvälle ettei sitten treenaa edes oikein..?

-ap

Vierailija
15/29 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen kysynyt asiaa täältäkin 100 kertaa, mutta kukaan ei ole koskaan vastannut.

vai ovatko ne vaan siellä ja sä vaistomaisesti treenaat lihaksia pitääksesi ne siellä, vai pitääkö niitä jotenkin kilkutella.

kertokaa viimeinkin, perkele!

Vierailija
16/29 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mihin ne auttaa?

Vierailija
17/29 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan kokeillut, enkä aio kokeillakaan. Mulle ja mun miehelleni mun alapääni kelpaa tällaisena.

Vierailija
18/29 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi pitäisi SATTUA?

Lantiopohjalihaksia treenaa. Etkö todella tiedeä mitä ne on ja mitä tekee??

Vierailija
19/29 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan kokeillut, enkä aio kokeillakaan. Mulle ja mun miehelleni mun alapääni kelpaa tällaisena.

Vierailija
20/29 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile keilapalloja, jospa ne pysyisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kaksi