Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen mielenterveyskuntoutuja nyt työkykyäni ym. arvioidaan

Vierailija
26.04.2012 |

Aloitin siis kurssin jossa tapaan muita kuntoutujia. Tapaaminen on kerran viikossa ja vain kaksi tuntia mutta tuntuu olevan liian raskas. Tämä kurssi nyt aiheuttaa sen, etten jaksa enää lisäksi olla lainkaan perheen kanssa vaan nukun iltapäivästä alkaen. En ole siis kurssin jälkeen kolmeen päivään tavannut perhettäni. Onko ihan todellista että minun pitää käydä kurssi loppuun vaikka se invalidisoi kotielämäni? Lapsia on.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
27.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroin suuresta väsymyksestä ja vastaus oli et tiedettiin että väsyt mutta siedätyt kyllä ja heti samaan hengenvetoon että mitäs tehtäisiin kun tämä kuntoutus loppuu kesäkuussa. Laitettaisiinko sitten joku mikä on vaikka kaksi kertaa vikkossa. Ei helvetti! Nyt tuntuu siltä että tästä minun kuntoutuksestani hyötyy vain tilastot!

Vierailija
2/3 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että arviointisi tehdään vähän liian aikaisin, varsinkin jos tarkoituksena on arvioida työkykyäsi. En tiedä kuka sinut on ohjannut ryhmään, mutta jos se on ollut esim. terapeuttisi, niin asiasta kannattaa varmaan puhua hänelle. Voimia ja jaksamista!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tarkoitus on selvittää nyt kuntoni koska vuoden lopussa tarkoitus olla selvillä haetaanko lopullista eläkettä, osa-aikaeläkettä jne. Kuntoutus ei ollut vapaaehtoista, minua painostettiin psykiatrian polilta, psykiatrin sekä terapeutin toimesta. Itse kurssilla on ollut kyllä mukaavaa mutta seuraamukset ovat aika pahat tästä kahden tunnin "mukavuudesta". Minulla on huomenna aika psyk.polille ja kerron kyllä asiasta. Luulenpa vastauksen olevan "kyllä se ohi menee jne."

Kiitos tuestasi!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yhdeksän