Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Synkin salaisuutesi

Vierailija
26.04.2012 |

Minun on aika perus,mutta minulle iso salaisuus.

Olen harrastanut seksiä naisen kanssa. En kylläkään ollut silloin parisuhteessa..

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syy oli terveydellinen, mutta myös johtui siitä, että pelkäsin, että joudun pitkäksi ajaksi sairaalaan, enkä halunnut jättää miestäni ja teiniä kahden. MIes niin ilkeä suustaan. Lisäksi pelkäsin, että aiheuttaa käytöksellään keskenmenon ts. pakottaa tekemään kaikki työt, joita lääkärin määryksestä ei olisi saanut tehdä.

T. Ulkopäin perusperhe, jossa osallistuva ja mukava mies

Vierailija
2/14 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla sivusuhde mieheni työantajan kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen juonittelen ja valehtelen paljon, käytän häikäilemättä ihmisiä hyväkseni saadakseni mitä haluan. En ole koskaan jäänyt kiinni valehtelusta tai muustakaan, muut pitävät minua kilttinä ja herttaisena ja minulla on paljon ystäviä..jotenkin vaan olen turhan hyvä manipuloimaan muita ja kääntämään asiat edukseni.

Vierailija
4/14 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelen tyhjänpäiväisistä asioista idioottien kanssa netissä.

Vierailija
5/14 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

gen.herpes

Vierailija
6/14 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ilman aviomiehen lupaa ei saa aborttia.

Vierailija
7/14 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ilman aviomiehen lupaa ei saa aborttia.

Vierailija
8/14 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Pahin" ehkä se, että nuorin lapsemme ei ole biologisesti mieheni lapsi.

On myös muita juttuja joita en haluaisi päivänvaloon, kuten se, että nuorempana myin itseäni satunnaisesti rahoittaakseni korkeakouluopinnot, ja se, että naimisiin mentyäni ekan raskauden järjestin "vahinkona" kun halusin lapsen ja mies ei vielä.

Olen ylipäänsä kiero ja juonitteleva, en yhtään sellainen kiltti ja herttainen kuin ihmiset minusta luulevat. Mikä on aika surullista :( En vain voi itselleni mitään.

Vierailija
9/14 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastanut seksiä naapurin pariskunnan kanssa kun miesystäväni makasi sammuneena kämpillään... Tästä on jo vuosia aikaa, olin nuori ja typerä. Sekä naapurit että mies ovat entisiä nykyään. Kenellekään en ole asiasta kertonut koskaan, en edes aviomiehelleni. Nyt tuo jo vähän naurattaa, mutta kyllä aikoinaan otti luonnolle moinen töllöily :/

Vierailija
10/14 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen juonittelen ja valehtelen paljon, käytän häikäilemättä ihmisiä hyväkseni saadakseni mitä haluan. En ole koskaan jäänyt kiinni valehtelusta tai muustakaan, muut pitävät minua kilttinä ja herttaisena ja minulla on paljon ystäviä..jotenkin vaan olen turhan hyvä manipuloimaan muita ja kääntämään asiat edukseni.

Vierailija
11/14 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

....saan lääkäriltä 200 kpl kaksi kertaa vuodessa, syön ne kuukaudessa. En voi mitään, on ihanaa kun olo on rauhallinen. Loput vuodesta oon sitten ilman. Viimeksi tuli hirveät vieroitusoireet. Luulen, että en enää hae näitä nameja.

Jos uskaltaisin, ostaisin katukaupasta ja olisin koko ajan tillin tallin.

Vierailija
12/14 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bentsot on parasta, mitä tiedän........saan lääkäriltä 200 kpl kaksi kertaa vuodessa, syön ne kuukaudessa. En voi mitään, on ihanaa kun olo on rauhallinen. Loput vuodesta oon sitten ilman. Viimeksi tuli hirveät vieroitusoireet. Luulen, että en enää hae näitä nameja.

Jos uskaltaisin, ostaisin katukaupasta ja olisin koko ajan tillin tallin.

tää oli hyvä, ihanan vilpitön tilitys :D

ps, olisin muuten minäkin mielelläni tillin tallin aina

Vierailija
13/14 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makasin mieheni (silloin sulhaseni) isoveljen kanssa neljä kertaa. :( Tulin raskaaksi ilmeisesti toisella kerralla. Uskottelin miehelleni, että lapsi on hänen. Sain keskenmenon rv. 11 ja itse olin jotenkin helpottunut, että meni kesken, vaikka tavallaan surinkin. Mieheni koki keskenmenon raskaasti, itki asiaa vielä vuodenkin päästä tapahtuneesta. :( Kävi vertaistuki ryhmässäkin.

Nyt meillä on mieheni kanssa 2 lasta ja en ole koskenut hänen veljeensä. Tapahtuneesta nyt n. 6 vuotta. Ei kulu päivääkään, etten syyttäisi itseäni siitä minkä tuskan miehelleni aiheutin. Mutta kertoakaan en voi, sitä en saisi anteeksi. :(

Vierailija
14/14 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilieni saldo ja osin siihen liittyen se että saan jatkuvasti vanhemmiltani rahaa (vaikken tarvi, vähän kuin ennakkoperintönä, pimeästi toki)

Ja saatoin hieman kurkkia yliopiston pääsykokeissa, tosin olisin varmaan päässyt muutenkin sisään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kahdeksan