Kenelle olet kateellinen?
Jokainen on joskus ollut/on kateellinen toiselle ihmiselle, kenelle sina olet?
Kommentit (12)
vanhemmille, joilla on terveet, vammattomat ja diagnoosittomat lapset.
En kadehdi taloja, autoja, ulkomaanmatkoja enkä rahoja. Tai no joo, rahalla vois ostaa apua ja tukea riittävästi lapsille ja sais itse hengähtää.
En tiedä.. Joskus perheille, joissa on 2 tervettä lasta ja 2 tervehenkistä vanhempaa arvostetuissa töissä. Kaipaan joskus tavallisuutta, keskimääräisyyttä. Olemme itse niin kovilla.
ystävälleni... En kauneudesta tai koulutuksesta tai palkasta tai mistään sellaisesta, vaan asioiden sujuvuudesta. Tuntuu, että heidän perheellä varsinkin taloudellinen puoli sujuu: perintöä tipahtelee sieltä ja täältä, vanhemmat siirtävät omaisuuttaan heille, isovanhemmat säästävät lastenlasten tileille rahaa jatkuvasti... Ostivat asunnon sikahalvalla, tekivät talvella siitä ison voiton. Miehen kavereidensa kanssa perustama firma tuottaa "todella hyvin" kuten itse kertovat.
Olen niin halpamainen, että kun heillä on taloprojektissaan vastoinkäymisiä, olen salaa jopa vähän iloinen... Sikamaista.
En ikinä antaisi pois vammaisia lapsia, mutta kun olisi niin paljon rahaa, että kaikilla olisi riittävän mielekäs elämä ja riittävästi unta.
Lähtisin koko sakin kanssa lomalle ulkomaille ja palkkaisin 4 nannya muksuja uittamaan ja rattaita työntämään. Kotiin meille tulisi siivooja loppuelmäksi. Nuo nannyt myös leikittäisivät lapsia, kantaisivat eteen vesivärejä, tekisimme retkiä puuhalandioihin ja heurekoihin. Ja meillä olisi tosi komea iso auto, jolla pääsee mihin vain. 5
vähintään 3000€/kk. Jostain syystä kuvittelen että tuo muutama satanen parantaisi elämänlaatuani ratkaisevasti.
Lisäksi olen kateellinen siskolleni hänen hyvästä parisuhteestaan. Häntä kunnioittavasti kohtelevasta miehestään. Tai no, en ole kateelline, olen onnellinen heidän puolestaan, mutta haluaisiin itsellni samanlaisen suhteen. Leikkisän, toista kunnoittavan. Kestävän.
Olen kateellinen exälle aina kun lapset ovat hänen luonaan. Haluaisin pitää lapset aina ja ikuisesti luonani. Mutta sehän olisi väärin heitä kohtaan. He ansaitsevat isän.
Muustapa en nyt just kadehdi ketään. Paitsi yhden työkaverin kapeaa uumaa ;)
joka voitti reilu 10v sitten lotossa 7 oikein ja sai vähän niinkuin uuden alun. Opiskeli toiselle alalle ja perustivat miehensä kanssa molemmat omat yritykset, eli saavat tehdä työkseen sitä mitä haluavat.Matkustelevat paljon ja muutenkin elävät aika "kadehdittavan" onnellista elämää.
huolettomille ihmisille.