Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suolistohiivasta kärsineet-vinkkejä mulle?

Vierailija
25.04.2012 |

Olen kärsinyt aina antibioottikuurin jälkeen suolistohiivasta, ja nyt juoduin taas antibioottikuurille jonka jälkeen kortisonikuurille ja sitten taas todettiin testissä hiivan liikakasvua ja olo on todella väsynyt. Huimaa, lihakset särkee, ei pysy pystyssä ruokailun jälkeen, sydämestä ottaa, maha pulppuaa jne.. Millä saisin sen nopeasti hoidettua luonnollista teitä. Viimeksi hoidatin sen lääkärissä jollain hiiva-antibiootilla, mutta haluaisin kokeilla nyt luontaistuotteita. Kenelläkään mitään vinkkejä? Sairastan myös ajoittain kilpirauhasen vajaatoimintaa, joka voi kuulemma johtua tästä hiivasta, koska välillä kilpirauhanen taas toimii hyvin ja tyroksiinia ei tarvita.. Kiitos vinkeistä.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumma ettei lääkärisi ole puhunut asiasta.

Jätä sokerit pois ja mahdollisimman vähän viljoja ja perunaa. Hiilihydraatti joka muuttuu elimistössä sokeriksi, ruokkii hiivaa.

Mulla oli ennen usein hiivatulehduksia, varsinkin antibioottien jälkeen. Ravintoterapeuttini suositteli kokeilemaan vähähiilihydraattista ruokavaliota ja se tepsi. Auttoi myös muihin ongelmiin, kuten vatsan turvotukseen ja väsymykseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla