Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Miksi tuo Supernanny puhuu noin hidastetusti ja liioitellusti?
25.04.2012 |
Tosi rasittavaa, kun puhuu kuitenkin aikuisille ihmisille ja pitää joka sanaa korostaa erikseen. Ihan kuin se puhuisi viisivuotiaille. Argh!
Kommentit (3)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
ne ei ymmärrä brittiaksenttia.
ennen ollut Briteissä neuvomassa? Silti puhui samalla tavalla.
Tosi raivostuttava tapa esiintyä muutenkin tuolla.
Alue: Aihe vapaa
Eikai ne perheet muuten tossa jamassa olisi jos olisivat täydessä ymmärryksessä.