Av-mamma bussissa
Takkikin oli väärinpäin ja kaikki saumat ja taskupussit törrötti kyljissä. Lapsilla sentään vaatteet oikein päin.
Kommentit (2)
Takkikin oli väärinpäin ja kaikki saumat ja taskupussit törrötti kyljissä. Lapsilla sentään vaatteet oikein päin.
Kuulepas, lapsiperheessä sattuu ja tapahtuu, ja kaikki ei ole aina niin helppoa että aamulla ehtis itsensä täyteen kuosiin huolitella. Mulla on kaikki lapset jo aikuisia tai melkein, mut vieläkin tulee mieleen eräs aamu 1980-luvun lopulta. Olin erityisen poikki, ja mun piti viedä 2 lastani päiväkotiin ennen töihin menoa, kuten joka aamu.
Nooh, siinä bussissa rupesin ihmettelemään, että mikä täällä haisee. Selvisi, mulla oli 2 lapsen kanssa mukana 2 muovikassia. Toisessa oli kurikset ja kumpparit, toisessa meidän roskakassi - hitto, että hävetti nousta sieltä penkistä lasten kanssa ja seisoa siinä ovella ulospääsyä oottamassa. Ja joo, muistan vuodelta n. 1979 bussissa sellaisen tilanteen, kun nuori nainen seisoi käytävällä, ja rupesi haromaan ja pöyhentämään hiuksiaan, sitten liike kangistui, koska siellä takana oli yksi papiljotti hiuksissa. Joten tää on vain elämää, sattuu sitä itse kullekin :D :D
oli varmasti ihan yhtä lämmin nurinpäinkin