Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Clearbluen ohut viiva?? Kokemuksia ja apua, pyydän.

Vierailija
25.04.2012 |

Clearbluen testiin tuli ohut pystyviiva, joka on selkeästi sininen, mutta vain sellainen kapea rantu. Viiva piirtyi heti kun testi kastui siltä kohdalta. Onko tämä tulkittavissa negatiiviseksi, koska viiva ei ole yhtä leveä kuin kontrolliviiva?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kaksi poikittain olevaa viivaa? Voi toki olla, että muistan väärin. Jos olet varma ettei kyseessä oleva viiva ole se kontrolliviiva, niin kaikki ilmestyvät haaleat ja sitäkin hailakammat viivat tarkoittavat sinun olevan raskaana.

Vierailija
2/10 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

googletapa pikkusen aiheesta, löydät kymmeniä/satoja vastaavia aloituksia ja vastauksia niihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kontrolliviiva on selvästi leveämpi, testiviiva ohut mutta aika tummansininen viiva.

ap

Vierailija
4/10 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en muista tarkkaan minkälainen clearblue on, mutta yleisesti ottaen haaleakin viiva on merkki raskaudesta! Se hormoni virtsassa tai mikä sen viivan aiheuttaakin, niin sitä ei pitäisi tulla edes haaleana, jos ei raskaana ole. Haaleana se taas voi olla siksi, että juuri siinä virtsaerässä hormonia ei ole niin paljon jos virtsa esimerkiksi on laimeaa. Kontrolliviivahan piirtyy pelkän kastumisen takia.

Jos tossa clearbuessa on plussa tms. niin sitten tietty eri asia.

Vierailija
5/10 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

samaan ruutuun tulee pystyviiva vain jos on raskaana. Kontrolliviiva on eri ruudussa. Mulla tuli tuohon testiruutuun vaakaviivan lisäksi pystyviiva, mutta se on tosi ohut ja tumman sininen.

ap

Vierailija
6/10 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

samaan ruutuun tulee pystyviiva vain jos on raskaana. Kontrolliviiva on eri ruudussa. Mulla tuli tuohon testiruutuun vaakaviivan lisäksi pystyviiva, mutta se on tosi ohut ja tumman sininen.

ap

T.2

Vierailija
7/10 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostakaa se clearbluen testi johon tulee teksti raskaana/ei raskaana. Eipä tarvi miettiä enää.

Vierailija
8/10 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä ohjeissa lukee, että viivojen on oltava yhtä leveät. Minä tein kaksi testiä lisää ja niistä molemmat näytti negaa, lisäksi vielä kävin gynelläkin muusta syystä ja ei hänkään siellä ultralla mitään nähnyt. Eli tällaisessa tapauksessa minä ainakaan en ollut raskaana.

Vierailija
9/10 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja en ollut raskaana.

Vierailija
10/10 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tuli tänään clearblue testiin paksu vaakaviiva ja päälle ohut viiva. Viivat samanväriset. Näyttää plussaa. Onko positiivinen, nega vai viallinen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi neljä