laajakaista poikki remontin ajaksi
Nyt on 2-3 kuukauden remontti asunnossa. Haluan, ettei laajakaistaa sinä aikana tarvitse maksaa, koska sitä ei ole mahdollista käyttää (asunnossa vesi poikki, lattiat auki yms.).
Väliaikana ollaan vaihtelevasti tuttujen ja sukulaisten luona, joten ei sinne voi tuota siirtää, ja niillä on tietty omakin.
Onnistuuko, niin ettei tarvitse maksaa?
Kommentit (13)
Se avausmaksu ainakin sitten taas. Mutta tosiaan kannattaa kysyä operaattorilta.
Olet tehnyt sopimuksen kiinteähintaisesta liittymästä eikä palveluntarjoalla ole mitään velvollisuutta antaa maksuhyvityksiä ihan vaan siksi kun joku keksii niitä pyytää. Jos pystyt luotettavasti osoittamaan että et VOI missään tapauksessa käyttää liittymääsi (esim pitkä oleskelu ulkomailla) niin joskus saattaa saada maksuhyvitystä. Tapauksessasi en usko koska veden poikki laittaminen ei estä netin käyttöä millään tavalla...
ja avata uudestaan rempan jälkeen. Määräaikaisessa ei onnistu.
joutuu maksamaan ns. ylläpitomaksun, koska eihän se ole operaattorin asia että asunnossa on remppa ja eihän se periaatteessa estä laajakaistan käyttöä. Monesti kuitenkin operaattorille jouksee kulut siitä sinunkin kaistasta.
Kannattaa kysyä palveluntarjoalta.
Siis laajakaista pitää poikkasta :-(
Penniäkään en suostu remontin aikana täysin turhasta yhteydestä nimittäin maksamaan.
Jos operaattori on niin tyhmä, ettei noin 10 vuoden puolin ja toisin hyvin (joskin minulle ihan oikeasti ylihintaisesti) sujuneen liikesopimuksen jälkeen tähän suostu, niin se on voi-voi ja hyvästi. Olen ollut hyvä asiakas.
Ai niin, etsin operaattorin sivulta (ja netistä) jo tietoa. Ei löytynyt. Kiitos vaan ehdottajille.
ap
Se vaan tuli mieleen, että
1) Kukaan täällä ei ole saman asian eteen joutunut? Kuulostaa uskomattomalta.
2) Jos on, niin on kiltisti maksanut turhasta nettiyhteydestä. Rikkaita olette :-)
ap
näistä matkapuhelinoperaattoreista (Elisa (Saunalahti) DNA, Sonera), niin kannattaisiko kysäistä, saisitko tilalle mobiililaajakaistan remontin ajaksi?
Tero
Joskus aikaisemmin jäi sinulta vastaamatta. Luulen, että ehdit tälläkin kertaa ikävästi pois ennen vastaamista, ikävä kyllä :-(
Mutta oletko ateisti tässä merkityksessä (vai sittenkin agnosti):
näistä matkapuhelinoperaattoreista (Elisa (Saunalahti) DNA, Sonera), niin kannattaisiko kysäistä, saisitko tilalle mobiililaajakaistan remontin ajaksi?
Tero
Mutta mulla on jo tuo 2 euroa kuukaudessa huipputarjous Saunikselta rajaton netti kännyyn. Ja tetheröinti toimii. Joten siis tältäkin osin tuo laajakaista on täysin turha.
ap
Miksi et irtisano liittymää?
Kaiken täällä esille tulleen perusteella varmaan marssin operaattorille ja irtisanonkin.
Mutta muuten esmes verrattuna tuohon "mobiililaajakaistaan", niin etuna on varmatoimisuus, nopeus ja parempi anonyymisyys netissä.
ap
Tero
Mutta mulla on jo tuo 2 euroa kuukaudessa huipputarjous Saunikselta rajaton netti kännyyn. Ja tetheröinti toimii. Joten siis tältäkin osin tuo laajakaista on täysin turha.
ap
Ajatellen sitä, miten paljon operaattorit käyttävät rahaa ussasiakashanintaan, niin luulisi niiden olevan kiinnostuneita laittamaan nykyinen liittymäsi "telakalle" siksi aikaa, soita aspaan ja suostuttele ;)
Tero
Tero
ap
Ajatellen sitä, miten paljon operaattorit käyttävät rahaa ussasiakashanintaan, niin luulisi niiden olevan kiinnostuneita laittamaan nykyinen liittymäsi "telakalle" siksi aikaa, soita aspaan ja suostuttele ;)Tero
Ajattelen tässä kohta mennä niiden kauppaan, kun se on aika lähellä. Vähän ihmisläheisempi ote. Muuten, vaikkei se asiaan kuulukaan, niin inhoan syvästi puhelimessa puhumista. Tämä ei ole netin perusteella ihan niin harvinainen juttu.
ap
Tällainen villi ajatus tuli mieleen.