Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko ainut nainen maailmassa, joka ei välitä rintojen hyväilystä?

Vierailija
24.04.2012 |

En saa mitään mielihyvää siitä, että rintojani kosketellaan tai nännejä nuollaan, aivan sama efekti vaikka nuoltaisiin kantapäätä. Mua rintojen räpläys lähinnä ärsyttää, mutta sallin sen miehelle koska on hänelle tärkeä osa seksiä ja kiihottumista. Paljon enemmän nautin jos kaulaa suukotellaan/nuollaan. Tissit ei vaan ole mulla mitenkään erityinen erogeeninen alue. Oon varmaan jotenkin epänainen siis?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
08.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sitäkään ja en voi sietää et niit hiplataan alasti. Vaatteet päällä just just voi koskee. Luulin et oon ainut

Vierailija
22/34 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kieltänyt miestäni koskemasta nänneihin, iljettää mua. Ja sama kysymys on ollut munkin mielessäni! Muualle saa pussata ja nuolla, tuntuu kivalle ja hyvälle mut ei nännialueelle :)

Ennen lapsia pidin mutta imetyksien myötä tuntuu todella inhottavalta jos mies koskee nänneihin ja siksi sen kiellänkin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja varsinkin ne naiset jolla on silikonit, eivät tunne mielihyvää rintojen hyväilemisestä ollenkaan (luin jonkun tutkimusen asiasta)

Ei ne rinnat minullakaan kauheen merkittävä paikka ole. Kaula on eroottisempi. Muuten se on ihan sama hyväileekö rintoja tai siveleekö vaikkapa mahaa.

Vierailija
24/34 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakaan tissien hyväily tai imutus ei ole koskaan saanut kiihottumaan. Pahinta on se, ettei miehet usko! Monesti niiden kouriminen jopa sattuu.

Vierailija
25/34 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kieltänyt miestäni koskemasta nänneihin, iljettää mua. Ja sama kysymys on ollut munkin mielessäni! Muualle saa pussata ja nuolla, tuntuu kivalle ja hyvälle mut ei nännialueelle :)

Ennen lapsia pidin mutta imetyksien myötä tuntuu todella inhottavalta jos mies koskee nänneihin ja siksi sen kiellänkin!

Mun rinnat ovat aina olleet seksuaalisesti "passiiviset" mutta hormonitoiminnan muutokset rinnoissa (kasvaneet nännit ja tummentuneet nännipihat) ja imetys jne. ovat johtaneet tilanteeseen, jossa en halua mieheni edes koskettavan nännejäni! Vaatteet päällä rintojen koskettelu on ok, mutta alasti ällöttää.

Vierailija
26/34 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pienet A-kupin rinnat ja pienet nännipihat, mutta itse nänninpäät ovat kuin nortin natsat :)

Saan pelkästään nännien näpläämisestä melkein orgasmin..

Mietin vain, että teillä joilla rinnat ovat "tunnottomat" ovatko ne isot ns. rasvarinnat? Eli voisiko rintojen koko vaikuttaa niiden tuntoherkkyyteen?

Vierailija
27/34 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pienet A-kupin rinnat ja pienet nännipihat, mutta itse nänninpäät ovat kuin nortin natsat :)

Mietin vain, että teillä joilla rinnat ovat "tunnottomat" ovatko ne isot ns. rasvarinnat? Eli voisiko rintojen koko vaikuttaa niiden tuntoherkkyyteen?

tästähän oli joku lehtijuttukin, että pienirintaiset kokee enemmän mielihyvää rintojen koskettelusta.

Vierailija
28/34 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtalaisen suuren otannan (+50 naista) omanneena miehenä en tunne ketään, joka ei kiihottuisi rintojen hyväilystä tai nännien imeskelystä ja näpräilystä. Ehkä miehenne eivät vaan osaa

Vierailija
29/34 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtalaisen suuren otannan (+50 naista) omanneena miehenä en tunne ketään, joka ei kiihottuisi rintojen hyväilystä tai nännien imeskelystä ja näpräilystä. Ehkä miehenne eivät vaan osaa

naisesi ovat osanneet näytellä hyvin..

Vierailija
30/34 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai nainen ei tuntisi omaa kehoaan riittävän hyvin.Että taitamattoman miehen vika ettei rintoja räpläämällä kiihoitu =)

Vierailija
31/34 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

(tosin rintakudosta on paljon, ei pelkkää rasvaa) ja todellakin rinnat ovat minulle ehkä tärkein osa seksuaalisuutta, tai ainakin lähes. Ja saan orgasmin pelkillä rinnoilla. Saan kyllä melko helposti muutenkin.

Vierailija
32/34 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt, läpikäytyäni vuosia sitten pienennysleikkauksen, nautin siitä suuresti. Asiaan liittyy sekin, että koen rinnat nyt kauniimmiksi kuin aiemmin, mutta ei se kokonaan sillä selity - kyllä se jotenkin vain ihan fyysisestikin tuntuu nyt paremmalta.

Vierailija
33/34 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä nännien hiplaaminen saa aikaan ahdistuksen sillä ilmeisesti stimulointi saa aikaan jonkun pahanolon hormonimyrskyn. Miesystäväni ei onneksi niitä edes pitele.

Vierailija
34/34 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin moni muukin seksuaalinen asia. Ensin tuntuu vähän ärsyttävältä, jopa tylsältä. Mutta koska miestä kiihottaa kovasti, alkaa itseäkin kiihottaa ja lopulta nännien nuoleminen on hyvin tärkeä osa seksiä minulle.(kerron tähän väliin, että omistan isot rinnat ja kyllä tuntuu. :)) Minusta on ihanaa, jos olen mieheni mielestä haluttava.

Sama on suihinoton kanssa. Ensin ei tee mieli pistää munaa suuhun, mutta koska se tuottaa nautintoa miehelle, alan itsekin nauttimaan siitä kovasti. Taas sitten jos mies nuolee minua, se tuntuu hyvälle ihan milloin vain :D

Minulle loppuun asti ärsyttäviä paikkoja hyväilyille, imemisille ja suukotteluille ovat kaula/niska ja korviin liittyvät asiat. Ainoastaan korvan lähellä raskas hengitys kiihottaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme seitsemän