Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hiustenlähtö ja saikku.

Vierailija
24.04.2012 |

Lääkärissä käyty useaan kertaan. Lääkkeitä vaihdettu. Hoito jatkuu.

Huomenna taas uusi neuvottelu lääkärin kanssa.

Olenko teidän mielestä typerä jos pyydän saikkua?

Tämä runsas hiustenlähtö on ollut todella kova pala. Itkua on tuhertanut monta kertaa.

En olisi uskonut.

Työskentelen lasten parissa ja en ole ollenkaan varma miten kestä jonkun nälvimisen. Olkoonkin, että se olisi tahattomasti tarkoitettu.

Tämä on niin rasittavaa.

Tätä en tiennyt, että on näin kova juttu. Ottaa koville naisena ja itsetunnolle.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

et voi olla hiusten lähdön takia poissa töistä, varsinkaan kun et tiedä, milloin sen saat loppumaan vai saatko edes. Hanki peruukki. Muillakin on.

Vierailija
2/14 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta masennus on asia erikseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkärissä käyty useaan kertaan. Lääkkeitä vaihdettu. Hoito jatkuu. Huomenna taas uusi neuvottelu lääkärin kanssa. Olenko teidän mielestä typerä jos pyydän saikkua? Tämä runsas hiustenlähtö on ollut todella kova pala. Itkua on tuhertanut monta kertaa. En olisi uskonut. Työskentelen lasten parissa ja en ole ollenkaan varma miten kestä jonkun nälvimisen. Olkoonkin, että se olisi tahattomasti tarkoitettu. Tämä on niin rasittavaa. Tätä en tiennyt, että on näin kova juttu. Ottaa koville naisena ja itsetunnolle.

Sekin on koettu joskus. Tää on vaan tämmöstä romahtamista. Naiseus kärsii jne.

Työsopimus loppuu 25.5. Siksi ajattelin, että saikku olisi pelastus moniltakin osin.

AP

Vierailija
4/14 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen kuin sen on itse kokenut ja jolle tällainen asia on kova paikka.

Helppo tämmöisestä on vitsailla, mutta jahka se tulee totena eteen on tilanne aivan toinen.

Vierailija
5/14 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkyykö lähteminen jo muillekin?

Vierailija
6/14 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkyykö lähteminen jo muillekin?

Syy ei ole vielä selvillä.

ap

Vierailija
7/14 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hiustenlähdön syyn? Tsemppiä!

Been there

Vierailija
8/14 |
27.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tere.Itse sain hiusten lähdön loppumaan, kun älysin mennä hiusanalyysiin. Hiuksista leikattiin näytteet ja lähetettiin yhdysvaltoihin analysoitavaksi.

Tuloksesta nähtiin vajausta monessa hivenaineessa.

Kun olin syönyt hivenainekuuria 4vk niin hiustenlähtö loppui(kokonaiskuuri 3-6kk).Pitkään

jatkunut stressi aiheutti minulla hivenainevajauksen

ja sitä kautta hiusten lähdön. En tiedä onko sinulle

apua tästä, mutta halusin kertoa omasta tapauksestani. Analyysi tehtiin lääkäriasema Asteriassa Turussa.

Vierailija
9/14 |
27.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kärsin 2.v sitten pahasta pälvikaljusta ja en saanut kyllä päivääkään saikkua sen takia. Ja kyse ei ollut mistään ohentumasta vaan isosta kaljusta alueesta päässäni :(

Vierailija
10/14 |
27.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla eivät auttaneet apteekin tuotteet eikä lääkärissä käynti: vasta kun vaihdoin silikonittomaan xz-sarjaan, hiusten lähteminen lakkasi. Olin siis allerginen tuolle silikonille. Hiukset alkoivat kasvaa uudelleen vasta kun lisäksi otin biotiinia.

Oireena minulla oli kutina päässä ja hiuksia lähti tupottain. Kutina väheni jo ensimmäisen pesun jälkeen ja hiuspohja parani myöhemmin kokonaan.

Vierailija
11/14 |
27.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

peruukki tai huivin pitäminen.

Vierailija
12/14 |
27.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkimuksia jatketaan ja nyt odotellaan tuloksia.

Sairaslomaa sain työsuhteen loppuun asti.

Lääkärini ymmärsi hyvin pngelmani ja millainen koettelemus tämä on naiselle ja samalla huomio työni.

Näillä eväin jatketaan.

Vierailija
13/14 |
27.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinunhan ei suinkaan tarvitse kulkea ympäriinsä harmitellen sitä, että päänahka loistaa läpi. Sellainen on todella ikävää.

Kosmeettisia apuja on monenlaisia, niihin tarvitsee vain hiukan perehtyä.

Vierailija
14/14 |
27.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa... yleensä lapset ottavat lunkisti kaikenlaiset asiat kun ne selitetään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kuusi