Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Menkat 5 pv etuajassa, varhainen keskenmeno?

Vierailija
24.04.2012 |

Voisikohan joku auttaa...

Minulla alkoi verinen vuoto, vähän erilainen kuin kuukautisissa eilen, vaikka menkkojen pitäisi alkaa vasta pe/la, eli 4-5 pv päästä. Siis tavallaan menkat tuli muutaman päivän etuajassa. Mulle ei koskaan ole käynyt näin koko "menkkahistoriani" aikana...joten ihmetyttää.

Vuoto alkoi pari tuntia seksin harrastamisen jälkeen eilen iltapäivällä ja on jotenkin eri väristä kuin normivuoto, ei niin tummanpunaista (ja sitä seksiä harrastettiin itse asiassa pitkän kaavan mukaan eikä tosiaan varottu mitenkään erityisesti...päinvastoin, oli vähän rajumpaakin ehkä kuin yleensä ;). Ollaan käytetty keskeytettyä yhdyntää ehkäisyssä, koska lapsi ei olisi katastrofi, mutta ei me nyt ymmärretty toisaalta varoakaan mitään. Ilmeisesti olisi sitten pitänyt :(. Mutta kun aina toitotetaan kaikkialla, ettei seksin harrastaminen aiheuta keskenmenoa...).

Kipuja ollut huomattavasti vähemmän kuin normikuukautisissa. Ja verta ei tule niin paljon kuin normaaleissa menkoissa. Kuitenkin siis tulee paperiin selkeästi verta.

Mitä tämä oikein on? Varhainen keskenmeno vai mitä?

Vuodossa ei mitään klönttejä havaittavissa. Vain verta.

Kiitokset jos joku pystyy auttamaan!

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla