Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Terveellisesti syömisestä. Kaupassa nähtyä!

Vierailija
24.04.2012 |

Menin kauppaan ja ostin 70 % suklaata levyn ja kuohukermaa. Kassalla edelläni oli pyöreä ja minua 15 vuotta nuorempi nainen, joka osti levyn tavallista maitosuklaata, pussin hedelmäkarkkeja, kääretortun ja herkkujälkiruokarahkan. Olisi tehnyt mieli sanoa, että

- Osta sinäkin vähintään 70%:sta suklaata ja juo kahvisi kerman kanssa, niin alat laihtumaan! Jos syöt suklaata edelleen liikaa, niin kokeile aluksi 86%:n suklaan kanssa.

- Olen varma, että syöt kaikki ostamasi herkut vieläpä samana päivänä tai iltana! Vältä siis ostamasta montaa lajia kerrallaan.

- Kumman herkut tulevat kalliimmiksi? Sinun, koska ostat niin montaa eri herkkua. Laatukin on huonoa, koska maksat lähinnä sokerista ja lisäaineista.

Sokerinhimo kuriin

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
01.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi

kahviin pitää lisätäå mitään, siis sokeria, kermaa tai maitoa? Kannattaa siirtyä espressoon ja juoda se sellaisenaan, silloin saa kahvista parhaan ilon ja nautinnon.

Seuraavaksi kannattaa hankkia oma elämä ja alkaa harrastaa jotakin, jolloin muiden ihmisten kauppareissut lakkaavat kiinnostamasta. Jos pää on ihan tyhjä ja mikään ei kiinnosta, niin selvähäån se on, että alkaa tehdä invetaariota ventovieraiden ostoksista. 

Miksi makeaa sanotaan herkuksi, mutta hyvin tehtyä, herkullista ruokaa ei? 

Vierailija
22/24 |
01.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä muiden läskeillä? Käly on niin lihava, että selkäläskit on samankokoiset kuin monella lihavalla vatsamakkarat. Ei se minua haittaa, naurattaa vain mokoma läskisäkki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
01.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisitko sanonut noin minullekin, vaikka olen alipainoinen? Tykkään suklaasta ja karkista, ja ostankin yleensä samalla kerralla koko perheen herkut karkkipäiväksi.

Ei sillä herkkujen syönnillä ole paljon väliä, jos kokonaisruokavalio on kunnossa.

Itseasiassa  mua kyllä joskus hävettää ostokseni. Käyn toisinaan kahdessa eri kaupassa, jolloin toisesta kaupasta voi ostoksina olla esim. voita, maitoa, perunaa, karkkia, margariinia, sokeria, vehnäjauhoja.. Aivan kuin emme söisi vihanneksia tai hedelmiä lainkaan :D Mutta siinäpä ihmetelkööt, kuinka voin tuollaisilla aineksilla kuitenkin pysyä hoikkana ;)

Vierailija
24/24 |
01.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitenkähän se tumma suklaa muka olisi parempaa linjoille kuin maitosuklaa :D?

Tutkikaa niitä kalorisisältöjä (jos painonhallinta kiinnostaa)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan viisi