Muumi muki keräiliöille kysymys
Ostatteko vanhempia mukeja esim huutonetistä? Mun tekisi mieli ostaa yksi tietty muki (esikko syntyi samana vuonna) mutta se on nykyään aika kallis. Onko mitään paikkaa missä olisi vanhojen mukien hintoja että tietäis vähän mitä kannattaa maksaa?
Tällaisen löysin, mutta siellä ei ole paljoa hinnoista http://muumimania.blogspot.com
Kommentit (13)
Millenium muki kun poika on syntynyt 31.12.2000
Voin olla ihan väärässäkin, mutta oon huonanut sellaista että yhdellä myyjällä voi olla samaa mukia monta ja ne joko jää myymättä tai sitten ne on myyty yhdellä ja samalla hinnalla (ei ole osta heti hinta) niin käy mielessä, että oisko siellä jotain tarkoituksella vedettyä hintaa? Että saa näyttämään kuin jonkun mukin hinta olisi tietty?
Mulle esim laittoi yhden myyjän vaimo meilin, että sillä ois myynnissä x ja x ja x. Olin ostanut sen mieheltä yhden mukin samana päivänä. Jäi sellainen maku, että ne jotenkin "muka ostaa" toisiltaan ja silleen saadaan ne mukien hinnat pilviin kun näyttää siltä, että useampi myy ja useammalta ostetaan tiettyyn hintaan..
Millenium muki kun poika on syntynyt 31.12.2000
Joukossa myös tuo Millenium- muki kuin myös noita ysärimukeja. Tarttis saada kunnolla rahaa ja noista niitä saa. Huutonet kutsuu.
By the way, tällainen on oikein kirjoitettu.
On ihan kuin FLEES ja KOLLAGE -ketjusta poimittu, milleniumeja myöten. tämä ketju.
Mitä pyydät noista harvinaisemmista mukeistasi?
En ole jaksanut perehtyä yhtään mitä niistä saattaa saada. Joskus huutonetistä katsonut ja ihmetellyt. Mutta siellä aion ne jossain vaiheessa myydä. Kunhan nyt saisi aikaiseksi. Kymmeniä niitä on kaappiin kertynyt ja ihan sijoitusmielessä ne ostanut eli niitä ei ole käytetty.
Olisko kannattanut ostaa heti 15e kaupasta :D
Nyt hinta noin 250e-300e
Jos olet myymässä muumimukeja niin laitas sähköpostia mulle niin voisin ostaa ! :)
beltsuhh@gmail.com
niin osaat vähän päätellä missä hinnoissa liikutaan. Tai kysy suoraan esim. FB:n muumimukikeräilijät-ryhmästä, ne usein auttaa tällaisissa.
Mistä mukista kyse? Muistaakseni Rauha ja Sarjakuvat ovat kalliimmasta päästä noista ysärimukeista, muita voi löytää edullisemminkin (satasen pintaan?)