Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten toimisit? Mies tulossa 4 päivän reissusta

Vierailija
23.04.2012 |

ja olen yksin ollut lasten kanssa. Olen tehnyt isoa projektia alta pois, ja kodin järjestys on nyt aika sekaisin. On jo myöhä, ja periaatteessa olisi nyt järkevää mennä kohta jo nukkumaan. Mies on tulossa puolen yön aikaan, ja olisi mukava tehdä hänelle hyvä mieli ja tehdä siistiä. Mutta voimat on tosiaan jo aika vähäiset, niin että kumpi vaihtoehto kannattaa valita? Nukkumaan, vai siivoamaan? Aamulla olisi mukava herätä siistiin kotiin, ja toisaalta nyt olisi ihan mukava mennä jo kohta levolle.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on todella ahkera kotitöissä. Tehdään molemmat ihan yhtä paljon.

ap

Vierailija
2/7 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

..että jopas on nyt sulle huolen ja murheen pukannut!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hullu olet jos miehen takia tähän aikaan alat siivota.

Vierailija
4/7 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikaisesti ihan pahimmat kaaokset, ei siihen mene kuin vartti.

Vierailija
5/7 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mäkin samaa mieltä, että mamma nukkumaan siellä.

huomenna sitten ehtii siivota. miehesi tuskin tuskailee sen kanssa, ett voikun on ollut retkellä pitkään, että vieläpä imuroin kodin ja siivoan paikat. nyt mamma levolle sieltä, ihan sun oikeus lepoon.

:)

Vierailija
6/7 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päädyin nyt tuohon pika järjestelyyn. En minä imuroimaan ala, sen tein jo päivällä sen osalta mitä tänään tehdään. Järjestelyä lähinnä tarkoitin(anteeksi epäselvä ilmaisu). En minä miehen takia yksistään siivoa, mutta haluan rakkaalleni hyvää, ja mukavahan se on kotiin tulla kun ei ensimmäisenä ole kasa kaikenlaista tavaraa ovella vastassa. ;)Vartissa teen sen mitä teen, ja huomisellekkin jää virtaa. :))

ap

Vierailija
7/7 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoaisiko mies, jos sinä olisit ollut reissussa?