Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka usein miehenne

Vierailija
23.04.2012 |

antaa suuseksiä?

Olen vasta äskettäin oppinut siitä nauttimaan, vaikka tarjolla sitä on ollutkin mieheltä noin joka kolmas seksikerta.

Opettelin tietoisesti keskittymään ja rentoutumaan ja olemaan hyväiltävänä. Ja kyllä se on sen arvoista ollut. Orgasmia en edelleenkään saa pelkällä nuolemisella, vaan sormi sisällä pitää olla.

Ja kyllä, mies on saanut ja saa edelleen suuseksiä minulta lähes joka kerran kuin harrastamme seksiä.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No teillähän menee hyvin :)

Olen antanut suuseksiä nykyiselle naiselleni lähes joka kerta mitä tässä 1½-vuoden suhteen aikana on seksiä harrastettu. Jouluksi ostin vielä värisevän lelun, joka tuntui tekevän hyvän säväyksen kielihoidon mausteena. Ystävänpäivälahjaksi annoin kunnollisen kokovartalohieronnan, joka päättyi intiimialueelle ja hankin kyseistä juhlahetkeä varten uuden ja paremman vibran, jonka saattoi työntää sisälle ja nuolla samalla.

Itse olen seurustelumme aikana saanut kaksi kertaa suuseksiä, pyytämällä, noin parin minuutin imutukset. That's all.

Arvelin, että olen yrittänyt liikaa, eikä toinen siitä ole oikeasti edes nauttinut, kun mitään vastapalveluksia en ole saanut. Lopetin suuseksin antamisen ja sauvaleikit sekä aloitteiden tekemisen kokonaan. Pelkkä suoraviivainen paneminen ei kiinnosta, joten olen mieluummin ilman. Eipä ole nainenkaan toistaiseksi valittanut, ihmetellyt ehkä, mutta hänelle ilmeisesti riittää muu läheisyys ilman seksiä. Tasan ei käy nallekarkit.

Ja joo tiedän, puhuminen kumppanin kanssa olisi näissä asioissa kullan arvoista, mutta se on helvetin vaikeaa estoisen henkilön kanssa.

Vierailija
2/9 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei joka kerralla. Ärsyyntyisin, jos luvassa olisi joka kerralla samalla kaavalla etenevää seksiä. Joskus nuoleminen on kohdallaan, mutta enemmän tykkään sormetuksesta ja toisinaan pikapano keittiössä on parasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä ole koskaan tykänny nuolla pillua. haittaako se naisia jos mies ei suostu pillua nuolemaan? sormilla teen sen nuolemisenki edestä :D

Vierailija
4/9 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä ole koskaan tykänny nuolla pillua. haittaako se naisia jos mies ei suostu pillua nuolemaan? sormilla teen sen nuolemisenki edestä :D

Surkea olet jos et tykkää antaa suuseksiä. No vaimosi kyllä on sen huomannut jo aikapäivää sitten. Jos se ei vaimoasi haittaa, niin okei sitten.

Itse kyllä haluan saada suuseksiä aina silloin tällöin. Mieheni yllätyksellisyys on ihanaa.

Vierailija
5/9 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa orgamismia kuin suuseksissä tai leluilla. Mieluummin haluan miehen "aiheuttaman" orgasmin.

Vierailija
6/9 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on jokaisen oma asia haluaako antaa suuseksiä vai ei tai tykkääkö siitä ollenkaa. on niitä naisiakin jotka ei tykkää poskee ottaa. että kyllä ne naisetkin on surkeita. mutta jos teillä seksi muuten pelaa niin ei sen väliä ole vaikka suuseksiä et tykkäisi antaakkaan.

Vierailija
7/9 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tulisi mieleenkään harrastaa seksitouhuja joka kerralla samalla tavalla ellei sitten pari kertaa vuodessa vain touhuta. Ei olisi mukavaa kuulostella jotain etapilta toiselle etenemistä tyyliin nuollaan-naidaan..

Vierailija
8/9 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lämmittelee hetken aikaa ennen seksiä. Ei läheskään joka kerta. Toisin päin suuseksiä joka kerta ellei joku fyysinen este ja usein hoitelen myös loppuun asti ihan muuten vaan jos esim. itseä ei huvita.

Vierailija
9/9 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

12 vuoden suhteessa kaksi kertaa olen saanut suuseksiä, mutta en orgasmia.