Huuto.netin järjettömät hinnat?
Tänään joku myi lastenvaatepaketin 460 eurolla? Siistejä vaatteita, mutta ei herran jestas tuon arvoinen enää käytettynä?
Kommentit (31)
Eikä siinä nyt niin paljoo vaatteita ollut...
460e, huh huh
ja aika ison paketin kirppisvaatetta ostanut. No ei se nyt ollut maailmanloppu, postikuluineen noin 50 eur, mutta silläkin hinnalla saisi kirpparilta jo vaikka mitä eikä tarvitsisi ostaa niitä täydennyksiä. Eiks näissä usein ole niin, että paketteihin dumpataan myös kaikkia kauhistuksia kaapeista.
varmasti hyvässä alessa nettiakupoista. Tuon paketin rahallinen arvo on reillusti alle tuon mitä joku siitä maksoi.
Mut jotkut sokaisituu tiettyjen vaatemerkkien merkeistä.
No, tyhmä ei oo se kuka pyytää, vaan joka maksaa.
Huh huh! Joku tehnyt hyvän tilin käytetyillä rytkyillä! Tai sitten kaverinsa on huutanut/vedättänyt huutosummaa ylemmäs...
kuin muutama...normaalisti tommoset paketit menee alta satasen.
Ja jos satasia maksaa, niin silloin vaatetta on yleensä järjettömän paljon ja varsinkin ulkohaalareita yms.
Nyt tässä haisee ihan kusetuksen maku, tässä ko. kohteessa meinaan !
Pitäisikö tehdä myyjästä ilmoitus ylläpitäjään?
Lähtöhinta oli 40 euroa, ei se ole paha. Ostajat sen hinnan nostivat pilviin. Vai kritisoitteko sitä, ettei ollut laitettu kohtuullista osta heti -hintaa?
Itselleni kävi vähän aikaa sitten samoin. Myin ulkovaatteita, en halunnut maksaa Huuto plussasta tms. joten osta heti -hintaa en saanut laitettua, ja ostajat vedätti hinnan paljon ylemmäs kuin olisin kehdannut pyytää. Mutta kehtasinpa pitää, kun joku tarjosi. Ja maksoi.
Mutta näillä hinnoilla ei minun itseni tarvitse etsiä huutiksesta ostettavaa.
Lähtöhinta oli 40 euroa, ei se ole paha. Ostajat sen hinnan nostivat pilviin. Vai kritisoitteko sitä, ettei ollut laitettu kohtuullista osta heti -hintaa?
Itselleni kävi vähän aikaa sitten samoin. Myin ulkovaatteita, en halunnut maksaa Huuto plussasta tms. joten osta heti -hintaa en saanut laitettua, ja ostajat vedätti hinnan paljon ylemmäs kuin olisin kehdannut pyytää. Mutta kehtasinpa pitää, kun joku tarjosi. Ja maksoi.
Mutta näillä hinnoilla ei minun itseni tarvitse etsiä huutiksesta ostettavaa.
Laitoin poikani talvivaatepaketin myyntiin, 10 vaatetta, mm Ticketin haslari. Hinta vaan nousi ja nousi.
Ei kannata käyttää ikinä ekalla myyntikerralla osta heti hintaa.
On ihmisiä joiden järki sumenee huutokaupoissa. Jo muinoin nämä huusivat järjettömiä hintoja huutokaupoissa arvottomista rojuista kun hyvä huudattaja yllytti. Tärkeintä näille ihmille on voittaa huutokilpailu hinnalla millä hyvänsä. Sillä ei ole enää mitään merkitystä minkä arvoista tavaraa ollaan huutamassa vaan ainoastaan voittaminen merkitsee. Kun pää selviää niin myös karu totuus tulee "voittajalle" julki.
En minä ainakaan niitä järjettömiä huuda. Johan 460€:lla saa uuttakin ostettua vaikka kuinka paljon.
Tänään joku myi lastenvaatepaketin 460 eurolla? Siistejä vaatteita, mutta ei herran jestas tuon arvoinen enää käytettynä?
Mutta eipä näy kauppa käyvän, itse laitoin lastentarvikkeita myyntiin, hinnat 15-30€, ei huudon huutoa.. Kyseessä siis pinnistä, syöttistä, yhdistelmävaunua..
Syöttis ja vaunut on 2,5 vuotta vanhat, pinnis vanha, mutta ehjä ja merkkisänky. Hinta 15€.
Vaunut teutonia tai phil&teds, pinnis stokke tai brion parhaimmistoa (ikea menee myös), sängyistä menee lähinnä muuramen jollat ja jungmannit - tai lundia.
Mutta eipä näy kauppa käyvän, itse laitoin lastentarvikkeita myyntiin, hinnat 15-30€, ei huudon huutoa.. Kyseessä siis pinnistä, syöttistä, yhdistelmävaunua..
Syöttis ja vaunut on 2,5 vuotta vanhat, pinnis vanha, mutta ehjä ja merkkisänky. Hinta 15€.
Vaunut teutonia tai phil&teds, pinnis stokke tai brion parhaimmistoa (ikea menee myös), sängyistä menee lähinnä muuramen jollat ja jungmannit - tai lundia.
Eipä tuosta nyt lopulta tullut vaatetta/kenkäparia kohden hintaa kuin noin 10€/kpl.
Mutta kai tiedätte että huutonetissä tehdään paljon sitäkin että ystävät huutavat toistensa paketteja jotta hinta saadaan mahdollisimman korkeaksi?
o huudellu noi paljo vaikka kukaa muu ei oo huutanutkaan?
Onks toi jotain taktiikkaa huutiksessa jota en tiedä/edes tajua?
Mutta kai tiedätte että huutonetissä tehdään paljon sitäkin että ystävät huutavat toistensa paketteja jotta hinta saadaan mahdollisimman korkeaksi?
Sekö estää aitoja huutajia pitämästä järjen valon mukana touhussa? Toisaalta jos ostaa käytettyä tavaraa edes näkemättä tuotetta niin kertoohan sekin jotain. Sekopäät maksaisivat varmaan kaupassa maitopurkistakin vaikka 20 euroa jos kauppiaan ystävä huutaisi vieressä korotusta hintaan. Minusta tuollaisilta ostajilta pitäisi ottaa tunnukset pois koska ovat täysin holtittomia.
toinen on noi polarn och pyret -harrastajat. Mä olen myynyt niille selkeästi käytettyjä paitoja ja bodeja jollain 10 eurolla kappale, kirpparilla hinta olis jotain 20-50 senttiä. Aivan hullua.
http://www.huuto.net/kohteet/paljon-merkkikayttovaatteita-neidille-98-1…