Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Töihin klo 7.30

Vierailija
23.04.2012 |

Siis olen joskus tehnyt työtä, jossa aamuvuoro alkoi klo 6.30. Olen myös tehnyt työtä, jossa piti kerran kuussa mennä töihin klo 4.

Nyt olen 10v tehnyt työtä, joka alkaa 8.30. Nyt sitten toukokuussa mun pitäisi parina aamuna olla paikalla jo klo 7.30 ja se on kammottava ajatus. Häthätää saan revittyä itseni ylös kuudelta, jotta ehdin töihin klo 8.30 (suihku, Hesarin lukeminen, aaminen jne). Jotta ehtisin paikalle klo 7.30, kotoa pitä lähteä viimeistään klo 7 ja herättävä on 5.30 tai jopa aiemmin.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä niinä parina aamuna voit jättää vaikka Hesarin lukematta.

Nimim. huomennakin töihin seitsemäksi, hesaria selaan jos on aikaa

Vierailija
2/12 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ihan sillon tällöin harvoin menen seitsemäksi. Näinä aamuina en tosiaankaan kotona tee kuin pakolliset eli tukan sutiminen ja naaman kampaaminen. Kahvit juon töissä sit kun kerkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ihan oikeasti säälittää aam-uniset ihmiset. Elämä on ihan tajuttomasti hankalampaa kun nukkuu pitkään, päivästä menee niin paljon hullaan.

Ja sullle ei 1,5 tuntia riittäisii aamulla??

Itse nousen kuudelta-ilman herätystä- ja olen seitsemältä autossa eskarilaisen kanssa. Ehtii keittäään kahvit, syömään ja käymään suihkussa.

Vierailija
4/12 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ihan oikeasti säälittää aam-uniset ihmiset. Elämä on ihan tajuttomasti hankalampaa kun nukkuu pitkään, päivästä menee niin paljon hullaan.

Itse nousen kuudelta-ilman herätystä- ja olen seitsemältä autossa eskarilaisen kanssa. Ehtii keittäään kahvit, syömään ja käymään suihkussa.

mutta nyt mulla on uniapnea enkä meinaisi jaksaa herätä aamulla millään. Aamut ovat jähmeitä ja tarvitsen suihkun ja kahvia herätäkseni edes jotenkin. Tosin lauantaiaamuisin herään usein jo ennen seitsemää ihan itsekseni. Mulla on viikonloppuisinkin kello soimassa ysiltä, etten nukkuisi koko päivää.

- ap

Vierailija
5/12 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ihan oikeasti säälittää aam-uniset ihmiset. Elämä on ihan tajuttomasti hankalampaa kun nukkuu pitkään, päivästä menee niin paljon hullaan. Ja sullle ei 1,5 tuntia riittäisii aamulla?? Itse nousen kuudelta-ilman herätystä- ja olen seitsemältä autossa eskarilaisen kanssa. Ehtii keittäään kahvit, syömään ja käymään suihkussa.

mutta nyt mulla on uniapnea enkä meinaisi jaksaa herätä aamulla millään. Aamut ovat jähmeitä ja tarvitsen suihkun ja kahvia herätäkseni edes jotenkin. Tosin lauantaiaamuisin herään usein jo ennen seitsemää ihan itsekseni. Mulla on viikonloppuisinkin kello soimassa ysiltä, etten nukkuisi koko päivää. - ap

Vierailija
6/12 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen aamu-unisuuden huippu ja notkun sängyssä viimeiseen saakka joten mulla menee max. 30 minuuttia heräämisestä siihen, kun olen autossa, normisti 20 minuuttia (lapsen herätys, itse suihkuun, tukan kuivaus ja pikameikki - lapsi pukee tuona aikana)

Kahvit juon töissä ja lehden luen sitten kotiin tultuani... :)

Vierailija
7/12 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kiva kun säälit ihmisiä jotka eivät toimi samoin kuin sinä. :)

Minä taas säälin näitä ihmisiä jotka pomppaavat ylös klo 5-6 aamulla ja tekevät...mitä?

Elämä olisi varmasti sinulle tajuttomasti hankalampaa jos nukkuisit pitkään... Mutta ei kaikille!

Itse en tunne että päivästäni menisi millään tavalla kovinkaan paljoa 'hukkaan' vaikka nukkuisinkin niin pitkään kun nukuttaa! Voitko kuvitella???!!! Teen kaikki hommat silti ja hyvin, ajan kanssa vaikka nukunkin pitkään! Uni on ihanaa!

Vierailija
8/12 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

klo 6.00 ja töissä olen klo 6.45. Nousen vaan ylös, syön vähän jotain, puen ja häivyn. So simple.

Vierailija
9/12 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samallalaillahan päivästä menee hukkaan niillä, jotka ei kestä hereillä enää ysin jälkeen illalla. Samat 7-8 tuntia keskivertoaikuinen kuitenkin tarvitsee unta. Iltavirkuille myöhäisilta ja yö on sitä päivän parasta aikaa, eihän joskus aamukuuden aikaan edes tapahdu mitään kivaa :)

Itse oon optimoinut aamutoimet niin, että tuntia aiemmin herääminen riittää (työmatkaan menee väh. puoli tuntia). Tossa ehtii pukea päälle, käydä vessassa, pestä hampaat, kammata hiukset ja tarvittaessa meikata nopeasti sekä juoda lasin mehua ja syödä voileivän (mun on pakko syödä aamulla edes jotain tai tulee huono olo). Teen illalla valmiiksi kaiken minkä voin, mm. valmistan eväät jääkaappiin odottamaan ja varaan vaatteet, käyn suihkussakin illalla koska enemmän päivän aikana hikoilen ja likaannun kuin yön.

Herään sitten jossain vaiheessa bussissa tai työpaikalla vasta oikeasti. Siihen asti homma toimii robottina automaattiohjauksella. Mitään ajatustoimintaa vaativaa toimea (tyyliin vaatteiden valinta tai laukun pakkaaminen) aamuun ei voi jättää.

Toivon että sitten kun meillä on lapsia, niiden isä huolehtii ne hereille ja hoitoon. Lapsiperheen aamurumban ajatteleminenkin tuntuu helvetilliseltä.

Vierailija
10/12 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin niinä aamuina voit varmaan toimia poikkeuksellisesti, kuten jätät suihkun ja peseydyt lavuaarin äärellä (kauhistuneille tiedoksi, lavuaarissa voi pestä kasvot, kaulan, kainalot ja jalat ja pytyllä alapään.), hiukset, meikki, vaatteet ja ulos. Aikaa ei mene puoltatuntia kauempaa ja siinä ehtii hörpätä kahviakin.

Vierailija
11/12 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua taas säälittää ihmiset, jotka menevät törkeän aikaisin nukkumaan ja suuri osa päivästä menee ihan hukkaan ;)

Voi käydä vielä kunnon iltalenkillä + saunassa, voi rauhassa lueskella, tehdä käsitöitä, siivoilla kaappeja, pörrätä netissä tai mitä nyt kukin tykkää tehdä sillä ns. omalla ajallaan...

Vierailija
12/12 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin niinä aamuina voit varmaan toimia poikkeuksellisesti, kuten jätät suihkun ja peseydyt lavuaarin äärellä (kauhistuneille tiedoksi, lavuaarissa voi pestä kasvot, kaulan, kainalot ja jalat ja pytyllä alapään.), hiukset, meikki, vaatteet ja ulos. Aikaa ei mene puoltatuntia kauempaa ja siinä ehtii hörpätä kahviakin.

No on taivaan ihme jos toi sun jalat lavuaariin -ruljanssi ei vie vähintään samaa aikaa kuin suihku. Sitä paitsi, jos hikoilee niin kovasti että jalatkin pitää pestä, ei kyllä voi muutenkaan selvitä ilman suihkua. Hyi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän seitsemän