Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä paras hinta-laatusuhde silmälaseissa? Tai mistä ei ainakaan kannata ostaa?

Vierailija
23.04.2012 |

Tarvitsen lasit, joissa vähän miinusta.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Specsaversilta, enkä voi suositella. Tuntuu, että laseissa on jotenkin huono hionta, ja silmä joutuu koko ajan etsimään sitä oikeaa pistettä ja tarkentamaan. Olen käynyt nämä kahdesti jo korjauttamassa, ja mulle vaan sanottiin, että ainahan se maailma näyttää vähän kummalliselta kun on uudet lasit (no, ei puolta vuotta pitäis näyttää). Mulla on ollut lasit nyt 20 vuotta, ja oman kokemuksen mukaan laseista kannattaa vähän maksaakin, jos vaan voi. Niillä on kuitenkin ratkaiseva merkitys niin moneen asiaan, vaikka niitä nykyään markkinoidaankin lähinnä asusteina, joita vaihdellaan vuoden, parin välein.

Parhaimmat lasit olen ostanut Silmäasemalta.

Vierailija
2/5 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin instrusta nämä ja ovat hyvät. Nyt on tarjous, että saa aurinkolasit vahvuuksilla kaupan päälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime kesänä hankitut lasit.

Vierailija
4/5 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen lämpimästi sellaista kuin Optica. Espoon Sellossa ja Helsingissä, Krunikassa (muistaakseni Snellmanninkadulla)

Olen ollut heidän tyytyväinen kantis jo kauan! :) Hinta/laatu-suhde todellakin kohdallaan ja tosi ystävällinen palvelu.

Vierailija
5/5 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin hinnoittelu oli niin persiistä, että edullisiin laseihin tuli 150 euroa hintaa lisää peruslinsseistä ja tarjouslasit maksoivatkin yhtäkkiä 330 euroa. Toiseksi nämä linssit ovat aika kammottavat, paitsi ovat kuluneet, linssi on jotenkin kellertävä... kävin kerran näyttämässäkin, mutta ei niissä kuulemma vikaa ole.

Parhaat silmälasit aikoihin olivat satasen lasit Eyeniltä, mutta se lafka meni konkkaan jo aikaa sitten. Kehykset olivat nätit ja linssit kestivät. En tiedä mitä liikettä seuraavaksi kokeilen...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi neljä