Haluatko testiryhmään - saat ilmaiseksi pesunesteen testattavaksi?
Hei. Haluatko mukaan testiryhmään?
Euca-pesutiiviste on kodin yleispesuaine, jonka tehoaineena on mm. aito eteerinen eucalyptusöljy. Etsin pesutiivisteelle testaajaryhmää, jonka tehtävänä olisi testata ko. tuotetta kaikessa kodin puhdistuksessa. Ryhmään mahtuu 10 henkilöä, joille lähetän pullollisen Euca-pesutiivistettä ja toivon palautetta ja kokemuksia.
Katso facebook Saunat ja saunatarvikkeet - Shoppailu/Jälleenmyynti - Kotka, Finland | Facebook ja kotisivumme Parttia Oy
Parttia Oy on kotkalainen perheyritys, ja olemme turhaan yrittäneet saada ko. pesunesteen kauppaketjuihin myyntiin - pienen yrityksen resurssit ei riitä markkinointipanostuksiin siinä laajuudessa kun ketjujen vaatimus on. Nykyisin Euca-pesutiivistettä saa Kotkan alueen S-ryhmän kaupoista ja tehtaanmyymälästämme. Jos siis haluat auttaa ja antaa palautetta, laita s-postia kaija.sainio@parttia.fi ja ilmoittaudu testaajaksi! Olemme tosi kiitollisia kaikesta palautteesta!
Tässä erään käyttäjän kokemuksia:
EUCA !! Siinä vasta aine ja luonnonmukainen joka irroittaa lian kuin lian, en vuosiin ole käyttänyt muita pesuaineita kuin sitä. Se luo kotiin raikkaan eucalyptuksen tuoksun, se desinfio ja todellakin poistaa tahran kuin tahran, sillä voi pestä niin kodin, pyykit ja ihan melkein mitä vain. Kaupasta ostetut kymmenet mut aineet joutavat huitsin nevadaan. Välillä kun Eucaa ei saanut olin aivan paniikissa että milläs nyt kodin saa puhtaaksi. Olen poistanut niin maalit housuista jotka oli jo pestykin sotkeutumisen jälkeen samoin suuren purkan juuri eilen pojan paidasta joka ei millään muulla niksillä lähtenyt, laitoin vain Eucaa raakana purkan päälle ja annoin liota muutaman tunnin, sen jälkeen vain kynnellä raaputtamalla se lähti suuremmitta ongelmitta.Auton siivouksessa myös verraton, istuinten verhoilut saavat raikkaan tuoksun kun pyyhkäisee eucavedessä kostutetulla rievulla. Eucaa olen itse löytänyt vain S- ryhmän kaupoista. SUOSITTELEN.
hh