Voi miksi Angelina Jolie ei voi lihottaa itseään muutamalla kilolla?
On kaunis kuin mikä mutta aivan liian laiha, onko tuo muka kaunista?
http://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/article-2133797/Angelina-Jolie-hal…
Kommentit (17)
ihminen olisi ruipelo tuolla tavoin, vaikka söisi hyvin. Kyse ei ole edes teinitytöstä vaan jo pian nelikymppisestä naisesta.
Ei se syö mitään, haluaa näännyttää itseään. Syömishäiriö todennäköisesti kuten useimmilla Hollywood-tähdillä. Eilen just katselin Täydellisiä naisia ja siinä on se Vanessa Williams selvästi "isompi" ja Eva Long... (miten kirjoitettii?) pieni, mutta jotenkin terve kuitenkin. Sen sijaan Susanin, Lynetten ja Breen näyttelijät on aivan anorektisia. Näkeehän sen, että esim. Breellä on nykyään aina rintakin peitossa, kun näyttää niin kolkolta rintalasta.
Tuollainen ultimatum-laihuus on myös kropalle raskasta. Taannoin oli haastattelu entisestä mallista. Sanoi painaneensa malliaikana jotain 50kg ja muistaa ajoista vain jäytävän nälän ja palelun. Kroppa taisteli sitä alipainoa vastaan koko ajan. Nyt painoi jo huikeat 60kg eli tosi hoikka edelleen. Sanoi olevansa terveempi, pystyi syömään jotain ja on päässyt noista palelu/nälkä -tunteista eroon. Ajatella, että BMI oli edelleen alle 20, mutta malliaikoina noin 16. Kyllä normaali elimistö ilmoittaa noin vakavasta ylipainosta kaikin keinoin.
se on kaunis nyttenkin.
Voi, miksi suuri osa suomalaisista naisista ei voisi laihduttaa muutamaa kiloa, olisivat siten paaaaaaljon kauniimpia???!!!
Samaan aikaan luiseva ja löysä, todella vetelän näköinen. Noi jättihinkit on ihan kamalat ja mauttomat, samoin oksettavat "pusuhuulet". (ja ei, viivahuulet eivät nekään ole nätit)
Nuorena oli kyllä ihan söpö mutta enää vuosiin ei.
Seuraava tasakymmen minulla on 50v ja koko elämäni olen ollut hoikka/laiha. Raskausaikana paino nousi aina yli 20kg mutta ilman laihdutuskuuria tai liikuntaa laski nopeasti minulle normaaliin painoon. Nyt painan 46 ja voin syödä mitä vaan lihomatta.
se on kaunis nyttenkin. Voi, miksi suuri osa suomalaisista naisista ei voisi laihduttaa muutamaa kiloa, olisivat siten paaaaaaljon kauniimpia???!!!
Just soppelissa painossa nyt,hoikka ja kaunis.Muu on kateellisten puhetta.
On itse puhunut siitä. Ennen oli paha huumeongelmakin, en tiedä onko sitä enää.
riutuneen näköinen ja aneemisen oloinen.
pitää olla laiha kuin hankisääski ja iso pää keikkuu kaiken komeuden yllä. Miksi ei naiset tajua että söisivät fiksusti ja hankkisivat kauniit lihakset, jotka tuovat kehoon sopivaa timmiä pyöreyttä ennemmin kuin tuollaista nälkäkurkena kuilottamista?
-tykkää itsestään tuollaisena
-vaikea lihoa (aineenvaihdunta, kilpirauhasen toimintahäiriö jne)
-syömishäiriö
Siinäpä pari mahdollista selitystä miksi ei, ja eiköhän noita ole muitakin mahdollisuuksia.
Oli kyllä paremman näköinen aikaisemmin. Nyt on mennyt laihdutus jo liian pitkälle...
T:Miäs
Kaunis nainen, näyttäisi aivan upealta myös hieman "lihavampana". Mutta ainahan hän on tosi solakka ollut geeniensä ansiosta. No jaa, näin ulkopuolisena en koe sopivaks ruveta arvioimaan kenenkään painoa. Ei olisi "soveliasta" aloittaa keskustelua: " Voi kumpa tuo X laihtuisi pari kiloa" niin ei mielestäni myöskään näin päin.. :)
jo useamman vuoden. Tämä siis oma henk.koht. mielipide, tiedän että monet pitävät häntä kauniina, mutta en ymmärrä miksi. Minulle terveys on kaunista, ja Angelina ei näytä minusta terveeltä, iho ei hehku, kasvot ja koko vartalo ovat riutuneet ja hiukset huonokuntoiset. Voimakkaat huulet ja piirteet näyttävät jotenkin irvokkailta noin laihoissa kasvoissa, luonnollinen pehmeys jos olisi edes hieman rasvaa auttaisi paljon. On ehkä nykyisten kauneusihanteiden mukaista, mutta ei kaunista.
naamansa oli silti ihan jees. on tommonen pyoreanaamainen luustonsa ansiosta.
paljon vain, en liho. Ja syön mm. suklaalevyn joka päivä, 2 lämmintä ateriaa, herkkuja, rakastan ruokaa yli kaiken mutta pysyn laihana. En harrasta mitään liikuntaa. Nyt yli 40 vuotiaana olen talvella lihonut muutaman kilon (joka näkyy vain vyörätössä, ei missään muualla) mutta heti kun tulee kevät ja alan liikkua enemmän (kuten kävelen pari pysäkinväliä kun talvella hyppään bussiin suoraan) paino putoaa taas n. 45 kiloon. Yli 50 kiloinen en ole ollut koskaan. Musta on ihan vitun loukkaavaa kun jotkut kuvittelee että laihat eivät syö, tai että voisi vaan lihottaa, tai että ylipäänsä joitakuita häiritsee toisen laihuus! Mä olen just hyvä tällaisena, vaikka olen joidenkin mukaan ihan tikku, ja Angelinalla on taatusti ihan sama ominaisuus. Pysyvästi laihimmillani olin kun oli pienet lapset, koska niiden kanniskelu ja rattaiden työntely oli liikuntaa, varsinkin talvella, joten pysyin luurankona riippumatta siitä miten paljon söin.
Mulla on loistavan nopea aineenvaihdunta, paskalla voin käydä 3-4 kertaa päivässä, siitä tulee se laihojen sanonta läpipasko, kaikki mitä syön tulee samantien ulos :) . Tunnen itseni lisäksi kaksi tällaista nopean aineenvaihdunnan ihmistä, miehen ja naisen, ja hekin rakastavat ruokaa mutta ovat synnynnäisesti laihoja.
paljon vain, en liho. Ja syön mm. suklaalevyn joka päivä, 2 lämmintä ateriaa, herkkuja, rakastan ruokaa yli kaiken mutta pysyn laihana. En harrasta mitään liikuntaa. Nyt yli 40 vuotiaana olen talvella lihonut muutaman kilon (joka näkyy vain vyörätössä, ei missään muualla) mutta heti kun tulee kevät ja alan liikkua enemmän (kuten kävelen pari pysäkinväliä kun talvella hyppään bussiin suoraan) paino putoaa taas n. 45 kiloon. Yli 50 kiloinen en ole ollut koskaan. Musta on ihan vitun loukkaavaa kun jotkut kuvittelee että laihat eivät syö, tai että voisi vaan lihottaa, tai että ylipäänsä joitakuita häiritsee toisen laihuus! Mä olen just hyvä tällaisena, vaikka olen joidenkin mukaan ihan tikku, ja Angelinalla on taatusti ihan sama ominaisuus. Pysyvästi laihimmillani olin kun oli pienet lapset, koska niiden kanniskelu ja rattaiden työntely oli liikuntaa, varsinkin talvella, joten pysyin luurankona riippumatta siitä miten paljon söin.
Mulla on loistavan nopea aineenvaihdunta, paskalla voin käydä 3-4 kertaa päivässä, siitä tulee se laihojen sanonta läpipasko, kaikki mitä syön tulee samantien ulos :) . Tunnen itseni lisäksi kaksi tällaista nopean aineenvaihdunnan ihmistä, miehen ja naisen, ja hekin rakastavat ruokaa mutta ovat synnynnäisesti laihoja.
Epäterveellistä sekin on, vaikka kiloja ei kerry. Huomattava alipaino on kuitenkin yhtä vaarallista kuin ylipaino, joten tuollaisessa tilanteessa ainakin terveellisestä syömisestä olisi pidettävä huolta.
Vierailija kirjoitti:
pitää olla laiha kuin hankisääski ja iso pää keikkuu kaiken komeuden yllä. Miksi ei naiset tajua että söisivät fiksusti ja hankkisivat kauniit lihakset, jotka tuovat kehoon sopivaa timmiä pyöreyttä ennemmin kuin tuollaista nälkäkurkena kuilottamista?
myös ilmoittautuu yksi läpipasko!! :) Syön kuin hevonen, mutta kiloja ei kerry. Herkkuja menee älyttömiä määriä, paljon enemmän kuin suklaalevy päivässä. Ruokaa myös.
Vähän ohis.. Mutta joo, onhan tuo vähän riutuneen näköinen, vaikkakin silti mielestäni kaunis!