Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

157cm ja 63kg ja aloitin juuri...

Vierailija
23.04.2012 |

viikon easydiet jakson jonka jälkeen siirryn taas vähähiilariseen ruokavalioon. Tavoite olisi saada painoa pois heinäkuuhun mennessä jonkin verran.

Voiko easydiet kuurin aikana käydä juoksulenkillä vai tuleeko vielä heikompi olo?

Mikäs olisi mielestänne sopiva paino minun pituiselle naiselle? En halua aivan ruipeloksi =)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

155 pitkä ja normipaino ollut mulla 47kg mikä minusta itselleni sopiva, enkä ole tikku laiha, muotoja yhä. nyt taas yhden raskauden jälkeen ylipainoa jäljellä..painan 56kg ja kuukausi synnytyksestä, varmaan imettämällä taas hupenee tonne takas, mutta olen alkanut liikkumaan oman hyvinvoinnin ja kunnon vuoksi eikä olisi haittaa jos painokin putoisi nopeammin. tahtoo oman hyvän olon takaisin. mutta 50 kg olisi mielestäni sulle hyvä

Vierailija
2/5 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mikä näyttää peilistä hyvältä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse oon ollu nutrilett kuurilla nyt kaksi viikkoa. Yhden päivän olin easy dietillä mutta musta ne oli niin kamalan makuisia ett turvaudun nutrilettiin. Ja löysin totoa nutrilettia tosi edullisesti verkkokaupasta, oli vanhenevia paketteja muutama. Mulle tossa easy dietissä oli se vaikeaa kun sai syödä vaan kolme kertaa. Nutriletissa on viisi pussia.

Itse oon 170cm ja 63kg. Ja hyvin jaksaa liikkua, oon jumpannu melkein joka päivä ja niin tietysti käynyt töissä, hoitanut lapsia ja kaikkea sitä normaalia.

Vierailija
4/5 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt imetän,niin en laihduta. Mutta toivoisin painavan 55kg niinkuin ennen raskautta. Nuista dieteistä en tiedä,ei ole kokemusta. Mut tsemppiä sulle :)

Vierailija
5/5 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ideaalipainoista - ne kuuluvat teini-ikäisille! Vaikea on kuvitella "muotoja" jos painoindeksi on lähellä alarajaa tai jopa alle suositellun!

Itse olen 153 cm ja painan 58 kg ja olen mielestäni erittäin sopusuhtainen - tosin rinnat on isot 75DD:t, mutta housuissa käy koko 36 ja paidoissakin yleensä 38, joten mielestäni se on oikein hyvä näin kolmen lapsen reilu 30v äidiksi. Liikunnalla saa itsensä kiinteytettyä eli ei se painokaan kaikkea kerro, vaan se, mitä peili näyttää. Tärkeintä on, että olet itse tyytyväinen eli täältä ei kannata tulla kyselemään, tulee vaan paha mieli itselle.

Tottahan sitä laihana pysyisi jos jaksaisi koko ajan kytätä syömisiään (ja muutama onnellinen myös ns. läpipaskogeeneillä), mutta normaali-ihmiselle pitäisi riittää, että saavuttaisi helposti ylläpidettävän painon, jossa on mukava olla ilman, että sen eteen pitään älyttömästi koko ajan ponnistella.