Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain tietää, että äitini on saanut keskenmenon

Vierailija
22.04.2012 |

Tuntuu uskomattomalta, että minulla voisi olla kolmaskin sisar.. Miksi, oi miksi sen piti mennä kesken? En voi käsittää. Nyt itken täällä ja suren menetettyä sisartani.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka viides nainen tilastojen mukaan on kokenut keskenmenon. Vielä useampi, jos otetaan mukaan nämä "menkat viikon myöhässä" -tapaukset, joista tuskin kovinkaan moni edes itse tietää.

Miten jaksat tuollaisen perään vollottaa?

Vierailija
2/7 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen saanut keskenmenon. Tuollaista nyt vain sattuu eikä se ole harvinaista. Luultavasti useimmilla ystävilläsi on "keskenmenneitä sisaruksia".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma äitini on kokenut kohtukuoleman esikoisensa kohdalla. Olen useasti surrut tätä kuollutta isoveljeäni. Ja erityisesti raskaana ollessani olen kovasti itkeskellyt sitä, miten rankkaa äidilleni on ollut tuo tapaus. Hän joutui siis synnyttämään täysiaikaisen, kuolleen esikoisvauvansa. Tuohon aikaan ei edes saanut juuri apua surutyöhön, eikä meillä kotonakaan asiasta puhuttu kuin kerran. Nytkin valuu kyyneleet, kun ajattelen miten rankkaa se on hänelle varmasti ollut. :(

Vierailija
4/7 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuota...veikkaan, että valtaosa naisista on saanut keskenmenon (osa tietämättään). Minäkin olen saanut keskenmenon, myös äitini on. En ole koskaan osannut asiaa erityisemmin dramatisoida, se kuuluu tähän touhuun (toki oma keskenmeno tuntui kurjalta, en sitä kiistä).

Vierailija
5/7 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä aloitus!

Minulla on taustalla kolme keskenmenoa ja yksi abortti. Mahtaa olla ainokaisellamme suremista isompana.

Vierailija
6/7 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän mutsilla sama juttu. En osaa surra muuta kuin sitä että sairaalassa kohtelivat äitiä kaltoin.

Mua tuskin olis jos isosiskoani edeltänyt raskaus olisi ehtinyt täysiaikaiseksi. Kahden lapsen perhe kun jonkinlainen normi kuitenkin on.

Vierailija
7/7 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

edellisiltä vähän ohi, että tämä oli v-ttuilua tuolle abortista itkijälle...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan viisi