Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KOLMAS PYÖRÄ-CANDY PALJASTUI?

Vierailija
22.04.2012 |

http://demi.fi/keskustelut/1238191/candy-bustattu

Eli siis tuolla Candyn blogissa sivupalkissa olleella sähköpostiosoitteella löytyi facebookista profiili nimellä Niina Tikkanen.

Kummasti facebook-tunnus poistui hetken kuluttua ylläolevan demitopicin synnyttyä ja itse blogi on nyt salattu.

Tunteeko kukaan kuvassa olevaa ''Niina Tikkasta'' (kuva löytyy demi-topicista)?

Anteeksi sekava viesti

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvan tyttö on juuri sellaisen ylimielisen oloinen kuin blogitar on ajatuksiaan avaamalla antanut itsestään kuvan. Just sellanen että "Mitä se sun persettäs kutittaa!"tyylinen. Ja purkkirusketus.

Vierailija
2/28 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

näyttäny samoilta, blogissa olleessa kuvassa oli niin suomalaisen kalpea ja tuossa toisessa oli musta "perusvärikin" tummempi, oli siinä sitten purkkiväriä päällä tai ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän NiinaT:n profiilin nimeksi on vaihtunut Haistakaa Pas** :D Tiedä sitten onko feikki, mutta vähän taitaa jotakuta ärysttää.

Jossain muuten oli, että olisi ollut kaverina Nico niminen henkilö, josta tuli mieleen nämä Neljäs Pyörä -blogin kirjoitukset (blogia on siis pidetty pilaversiona tästä Candyn blogista).

Vierailija
4/28 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

rupesin jo tässä kelaamaan (voi olla todella kaukaa haettua) että candy säikähti kun porukka saikin siitä huulikuvasta vähän enemmän irti kuin piti, että hän loi tahalleen tälläisen ns. harhautusprofiilin facebookkiin jollain feikkikuvalla.

huoh, oon mäkin niin noulaiffi :D

Vierailija
5/28 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tää kokonainen huulikuva missä näkyy myös punaista paitaa, jonka c oli oli leikannut kuvasta pois http://exifdata.com/images/thumbs/1335169089.56_.jpg

Vierailija
6/28 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainoa mahdollisuus (siis jos tuo fb-profiili ei ole oikeastti candyn) on se, että joku hemmetin Demi-teini teki tekaistun profiilin ja rupes levittää sitä pitkin demi.fi-sivustoa, koska sieltähän tää koko juttu lähti liikenteeseen.

BITCH PLEASE. Minä olen se "teini" tai itseasiassa en ole edes teini enää vaan paljon vanhempi. Ja tota kerro mulle, et miks vitussa keksisin jotain tollasta säälittävää paskaa? Mulla on halu saada Candyn oikee lärvi näkyviin ja totta ketussa tartun tilaisuuteen jos uskon, et oon sen bustannu. Ja niin tavallaan bustasinkin... Tosin vaan sen feikkiprofiilin.

Vierailija
7/28 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin aika kamalaa, että profiilin kuvan tyttöä pidetään nyt candyna. Toivottavasti ei ole lainannut kuvaa ilman lupaa :(

Vierailija
8/28 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netti Harlekiiniä

Vierailija
9/28 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytön huulet on ihan erilaiset kuin kasvonaamiokuvassa.

http://aijaa.com/0051810059157

http://2.bp.blogspot.com/-nEzzNh3nUxY/T5QomJobUHI/AAAAAAAAAJU/JUfJzF3r_…

Candylla on draaman- ja kusetuksentajua.

Vierailija
10/28 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

no mun mielestä ne huulet on taas ihan täysin samanlaiset! Meikatussa kuvassa tietysti meikatut, joten korostuvat enemmän. Muuten silti sama muoto.

Vierailija
11/28 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aamua paljastu... Nyt nukkumaan. Ottakaa salapoliisit vaikkapa screenshotit kaikesta mielenkiintoisesta niin me muut ei jäädä paitsi. Öitä.

Vierailija
12/28 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

candy vaikuttaa tummaihoisemmalta joltain ulkomaalaistaustaiselta. ja toisessa kuvassa kalpealta suomalaiselta

Vierailija
13/28 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljastuminen !

Vierailija
14/28 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö rukka. Kuka onkaan. Ei helppoa olla, oli sitten oikea tai ei, kun on täällä väkisin esiin kaivettu naamakuva.

Kaikkeen tekin pystytte.

Onkohan ihan laillistakaan nimeä julkaista syyttäen tuollaisesta?

Jos väärä ihminen niin kunniaa jo loukkaa.

Vierailija
15/28 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. sivullinen, ei candysta kiinnostunut.

Vierailija
16/28 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä tullut mieleen et toi kasvonaamiokuva vois olla jostain netistä kaivettu? :D

Sitäpaitsi tollanen kivan oranssi sävy tulee kyllä purkista, ei ulkomailta.

Vierailija
17/28 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainoa mahdollisuus (siis jos tuo fb-profiili ei ole oikeastti candyn) on se, että joku hemmetin Demi-teini teki tekaistun profiilin ja rupes levittää sitä pitkin demi.fi-sivustoa, koska sieltähän tää koko juttu lähti liikenteeseen.

Vierailija
18/28 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että fb käyttäjän hotmail tili on sama kuin blogin kirjottajalla.. just saying.

Vierailija
19/28 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että fb käyttäjän hotmail tili on sama kuin blogin kirjottajalla.. just saying.

Jospa se Candy on ihan itse tämän takana..? En vain usko, että olisi niin tyhmä että blogin meiliosoitteella avaisi face-tilin omalla nimellään.

Vierailija
20/28 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miettikää, nyt jos Candy paljastui... aikamoinen päivä on huomenna edessä. Mikon vaimokin saa varmaan pian tietää.

Jos blogi ei enää avaudu, on aika varmasti asia niin, että candy jäi kiinni!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kahdeksan