Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eeeeeeih, toi Laura Voutilaisen "shöy" on niin NOLO!

Vierailija
22.04.2012 |

Idolsissa just nyt. Hyi hitto.

Miks se vetää jotain paskaa iskelmää tanssiryhmän kans kuin ois joku Madonna tai Lady Gaga? Niin typerän näköistä ja naurettavaa.

Hävettää ihan törkeästi kun tuolla on ruotsista Army Of Loversin/body without organsin Alexander paikalla katsomassa tuomaristossa, se kuiskas äsken Tommille selkeesti jotain...

Kommentit (60)

Vierailija
1/60 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyylikkäältä, eikä epätoivoisesti matkia jotain parikymppisiä maailmantähtiä. Jlo ja Madonnakaan eivät ole parikymppisiä, mutta heillä on ihan erityyppinen karisma, he ovat lähtökohtaisesti seksikkäitä.

Laura taas... noh, tuli sellainen fiilis kuin se hiljainen konttoristi ois pistänyt pikkujouluihin halvan paljettimekon päälle, juonut itsensä känniin ja yrittänyt iskeä pomoa karaokea vetämällä. huh.

Vierailija
2/60 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku Diandra tai muu "keskenksvuinen" olisi laitettu esittämään tuollaista, se vasta olisi ollut mautonta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/60 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä etten ollut ainut. Mun piti nimittäin lopettaa kattominen kun koin niin suurta myötä häpeää. Oikeesti. Todella. Suurta myötähäpeää.

Se biisi oli ihan JÄRJETTÖMÄN huono.

Ja no joo, showkin päälle liimattu ja huono. Mutta se biisi. En ymmärää kuinka ihmeessä se kehtas vetää sellasta julkisesti.

Olen vahvasti sitä mieltä, että Laura on hyvä laulaja, osaa myös tanssia, mutta tää nyt vaan meni pahemman kerran penkin alle. Valitettavasti.

Vierailija
4/60 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta muuten Laura on timmi, loistavan fyysinen ja tanssillisesti lahjakas artisti, jolla on kova kunnianhimo ja halu tehdä asioita isosti.

Minuun ei nappaa hänen muisiikkityylistä yhtään, mutta kunnioitan osaamista. Mekko oli kyllä lyhyt, mutta onhan sillä, mitä paljastella...

Naurattaa tuo valitus, että hävettää, kun RUOTSALAINEN näki, miten huonoja suomalaiset on :D EHkä show oli huono, mutta so what?

Vierailija
5/60 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ei, en ole läski ja kade (40v, 168cm, 52kg), mutta tajuan toki mikä ikäiselleni on tyylikästä ja mikä ei. Eikä tuo laulutaitokaan nyt tässä kohtaa erityisesti säväyttänyt....halpahallin Tina Turner :(

Vierailija
6/60 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

..ja tietysti Lauran kamala esitys. :D

Mut siis oikeasti, käsi sydämellä. Miten ihmeessä tuosta esityksestä ja habituksesta voisi olla kateellinen tai katkera?

Joo, mä kadehdin Lauraa just tasan yhtä paljon kuin jotai Tuksua, joka myös vinkuu ihmisten kadehtivan hänen glämöröösejä pravuurejaan.

Vierailija
7/60 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

myötähäpeä oli niin suurta. Järkyttävä tanssi ja vaate Lauralla! Ja mahtava iskelmäkipale, voi luoja! Aika olis siirtyä muihin duuneihin hänelläkin...

Vierailija
8/60 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse muuten olen 26-vuotias enkä sano itseäni kolmekymppiseksi vielä enkä ensi vuonnakaan. Mutta pitäisikö, koska tässä ketjussa myös 36-vuotias on jo nelikymppinen?!

Heh, joo :D

Vierailija
9/60 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulin että vähintään 42, näyttää naamasta ja käsivarsista vähintään sen ikäiseltä.

Vierailija
10/60 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vielä ruotsalainen tuomari näki koko kurjuuden. Mitenkähän se nyt pystyy enää elämään tämän asian kanssa.

Sinäkin varmaan tarvitset terapiaa kaiken tämän kokemisen jälkeen.

Vierailija
11/60 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellainen navettaemäntä, tulee noista jalkojen asennosta mieleen.. :/

Nolo oli. Ihan järkyttävän huono.

Vierailija
12/60 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vielä ruotsalainen tuomari näki koko kurjuuden. Mitenkähän se nyt pystyy enää elämään tämän asian kanssa.

Sinäkin varmaan tarvitset terapiaa kaiken tämän kokemisen jälkeen.

se ruotsalainen tuomari ei ainakaan muuttunut heteroksi tätä esitystä katsellessaan.

Me miehen kanssa ulvottiin naurusta kotisohvalla. :D

Vierailija
13/60 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös, että ihmiset laittavat tänne jotain mittojaan korostaakseen, että eivät ole jäävejä arvostelemaan jotain tanssi/lauluesitystä? :O Naurettavaa, epäuskottavaa ja epärelevanttia.

Vierailija
14/60 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koreografia eivät lainkaan puhuneet samasta. Laura osasi tanssia hyvin ja laulaa hyvin, mutta tuollaiseen iskelmämusiikkiin tehty pintapopin koreogragia. Huh. Täysin eriparia keskenään!

Vierailija
15/60 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhemmalle naiselle tosin.. mutta tuo tanssi :DD eiiiiiiiiiiiiii... ihan hävetti katsoa.. niin tönkköä ja niin rumakin vielä..

Vierailija
16/60 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis ihan järkyttävän nolo esitys Lauralta. =D

Vierailija
17/60 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi hitossa ap kirjoittaa "shöy"?.... :D

Vitsinäkö tarkoitat vai?

Vierailija
18/60 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ei, en ole läski ja kade (40v, 168cm, 52kg), mutta tajuan toki mikä ikäiselleni on tyylikästä ja mikä ei. Eikä tuo laulutaitokaan nyt tässä kohtaa erityisesti säväyttänyt....halpahallin Tina Turner :(

salille.

Vierailija
19/60 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta käyn kyllä salilla, tosin huoltamassa lihaskuntoa, en keräämässä massaa, sillä opetan sivutyökseni tyttöjen rytmisen vomistelun ryhmää, eli olen ruumiinrakenteeltani enemmän balleriina tyyppiä, mitä Laurakin lähinnä edustaa. Mutta minä tiedän rajani, hänkin toivottavasti jo 40 iässä :)

Vierailija
20/60 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisivat nuo muut tuomarit Laurallekin palautetta.. :D Biisikin on aivan kamala!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä neljä