Argh: karmea kives-kokemus!
Olen vähän flirttaillut kaverini pikkuveljen söpön kaverin kanssa, joka on mua 13v nuorempi (olen 36, tämä poika 23). Hän on ihastunut minuun, ja minäkin jollain tavalla häneen, tosi söpö ja viehättävä tapaus mutta tuskaisen ujo ja kokematon. Tapasimme jouluna ekan kerran, ja olemme käyneet kävelyillä ja vähän drinkeilläkin, kaikkea viatonta ja vatsaa kutkuttavaa (olen siis sinkku). Joskus olemme pussailleet, ja kerran hän melkein jäi meille yöksi (halailimme vain), mutta sitten hän lähtikin yhtäkkiä kotiin vedoten aikaiseen työvuoroon. No, minä olen tietysti käynyt ihan kuumana tähän nuorukaiseen, ja kun tulimme eilen jatkoille luokseni, päädyimme viimeinkin alasti vällyjen väliin pussailemaan. Hänellä oli erektio, jota pääsin kokeilemaan, ja kun meinasin koskettaa kiveksiä, koin jotain kamalaa: kivekset olivat TOOOOOSI pienet, siis ehkä golf-palloa pienemmät, sellaiset tiiviit pallukat aivat peniksen juuressa kiinni. En halunnut loukata kaveria joten jatkoin, mutta jotenkin friikkasin niistä kiveksistä niin, että alkoi mennä maku koko hommaan. Joo olen ihan kauhea ihminen, en tiedä mitä teen jos tyyppi on tosissaan ihastunut minuun, ja minä olen niin pinnallinen että lopetan koko jutun friikki-kivesten takia... Kääk, kertokaa mulle MIKS NE KIVEKSET ON SELLASET?? Normaalistihan miehillä ne on pusseissa ja roikkuu vähän, nää tosiaan kiinteinä pallukoina ihan siellä juuressa, ja tosi pienen tuntuset (en siis nähny).
Kommentit (17)
Ainakin mun kokemuksen mukaan kun mies on tooodella kiihottunut, kivekset voivat olla jopa SISÄSSÄ.
just ennen laukeemista. oisko siitä kiinni, että pojalla oli "pitelemistä".. ;-D
Mun eksällä oli aivan valtavat riippakivekset ja ne vasta turn-offit olivatkin.
Onhan rintoja ja pimppejäkin erimuotoisia ja näköisiä.
Kanamunan kokosetko pitää olla?
enkä edes tarkkaan tiedä minkä kokonen golf-pallo on ku olen pelannu vaan minigolfia (onks siinä minimmät pallot???).no ei siis sillä koolla kai merkitystä ole, mutta en mä ole KOSKAAN törmännyt tollasiin jotka ihan kiinteinä siinä juuressa jäpittää. Ja tätä ette usko, mutta olen ollut sängyssä yli 100 miehen kanssa. Kas kun on näin vanha eikä juuri parisuhteissa ollut, mutta tykkää seksistä niin tulee oltua monen kanssa. Mutta totta tosiaan, onko tuo normaalia kiihottumista? Aina sitä oppii.. Ja huh, ei siis ole mikään minikives-friikki?? Taidan soittaa sille heti.
tietää, että millainen mela siellä housuissa oli niiden "golfpalloa pienempien" seurana??? Et kai sä niitä kiveksiä oo sisään ottamassa? Okei, tietysti niillä on kiva leikkiä ja niitä imee mielellään, että siinä voi vähän häiritä tuollainen erikoisuus. Mutta toisaalta, mitä friikimpää niin sitä kivempaa vai mitenkäs se nyt menikään.....;D
kyllä komppaan tuota, että vetäytyvät ennen laukeamista. En tiedä, koskeeko tämä kaikkia miehiä mutta omaani ainakin.
Aikuiset naiset. Kai te nyt tiedätte, että lämpötilasta ja/tai miehen kiihottumisesta riippuen ne VÄLILLÄ roikkuvat ja VÄLILLÄ vetäytyvät ylös?
T: 24-vuotias, yhden ainoan miehen (aviomiehensä) kanssa elämänsä aikana ollut ja ilmeisesti silti teitä kokeneempi
kyllä komppaan tuota, että vetäytyvät ennen laukeamista. En tiedä, koskeeko tämä kaikkia miehiä mutta omaani ainakin.
Ehkä tosiaan oli vähän pitelemistä.
Aikuiset naiset. Kai te nyt tiedätte, että lämpötilasta ja/tai miehen kiihottumisesta riippuen ne VÄLILLÄ roikkuvat ja VÄLILLÄ vetäytyvät ylös?
T: 24-vuotias, yhden ainoan miehen (aviomiehensä) kanssa elämänsä aikana ollut ja ilmeisesti silti teitä kokeneempi
Terveisin: 21-vuotias ja vain yhden ainoan miehen kanssa ollut ja silti tiedän tämän. :D
Golfpallon kokoiset kivekset olisivat kyllä aika helkatin isot. Eihän ne edes kunnolla mahtuisi tuonne jalkojen väliin.
voi olla totta,no et oo ap tainnu paljon miesten vehkeitä katella ennenkään,ehkä kannattais.
Etkö ole koskaan ottanut mieheltä suihin ja hyväillyt samalla kiveksiä? Hiukan ennen laukeamista kivekset kiipeävät ylös pusseineen päivineen, ikään kuin jännittyvät siihen tyveen valmiina laukeamaan. Veikkaan, että normaalioloissa tuollakin kaverilla on ihan normaalit, roikkuvat kivekset. Luumun koko on normaali, golfpallo olisi jo friikki.
savolaisen ojankaivajan vitjapallit.
Jätä ne miehet kiveksineen rauhaan, puuma.
Kanamunan kokosetko pitää olla?