Mies komea , minä tavis.
Yhdessä olemme olleet yli 20 vuotta, mieheni vain komistunut vuosien varrella, mulle käynyt päinvastoin. Nuorempina olimme enemmän samaa tasoa siis. Mieheni on siis huomattavan komea. Sitä on sanoneet monet mulle, rohkeimmat kysyneet olenko vanhempi kuin mieheni. Entinen työkaveri vihjasi, että pitäisi pitää kiini mieheestäni tai se viedään..."KIva" kuulla tuollaisi kommenteja muilta.
"Huvittavin" on kun tuttavaperheen mies kehuu mulle mieheni komeutta, tilanne juhlissa, jossa molemmat olimme tietenkin pukeutuneet kuten juhliin sopii, minä myös laittanut itseni ja tämä tuttavaperheen mies tulee mulle hehkuttamaan kuinka mieheni on niin komea =/. Oikeesti, onko tuo normaalia?
Kommentit (6)
taitaa pian putkahtaa kaapista ulos
Aika monta kertaa hokenut tuota =), ap
Aika monta kertaa hokenut tuota =), ap
saattaa olla se viimeinen naula tuon miehen kaappiin. ;)
Minäkin mietin että mitä jos rakastun itseäni valtavasti komeampaan mieheen. Riittääkö itsetunto ihmisten kommentteihin vai alkaako ottamaan pannuun jossain vaiheessa? En pidä itseäni pikkumaisena mutta kai se salaa söisi naista.
Minäkin mietin että mitä jos rakastun itseäni valtavasti komeampaan mieheen. Riittääkö itsetunto ihmisten kommentteihin vai alkaako ottamaan pannuun jossain vaiheessa? En pidä itseäni pikkumaisena mutta kai se salaa söisi naista.
en jotenkin ole koskaan edes kiinnostunut todella komeista miehistä. Koen ne jo suoraan liian komeiksi itselleni. Harvoin nyt mitään huippukomeita tapaakaan, mutta yhdessä kaupassa oli myyjänä aivan täydellisen näköinen mies ja katsoin sitä vaan kun jotain kaunista kuvaa, en osaisi sellaisen kanssa seurustella, tuntisin itseni aina joksikin lattiarätiksi..itsetunnossa vikaa kai mutta näin vain on. No eipä ne komeimmat kyllä ole minustakaan kiinnostuneita :)
se on ihastunut mieheesi ja sen komeuteen :D
Toinen kokemus. Kun olimme kreikassa viime syksynä, niin ravintolassa miestarjoilijat puhuivat vain miehelleni. Minä olin kuin ilmaa. Loukkasi, koska eikö noissa maissa nimenomaan naisia huomioida yleensä?. Varmaan ajattelivat mitä mieheni minussa näkee...:(