Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kondomin vaihto

Vierailija
22.04.2012 |

Vaihdatteko kortsun, jos yhdyntä kestää pitkään? Jostain luin, että pitää vaihtaa noin puolen tunnin jälkeen. Jos ei vaihda ja yhdyntä kestää tunnin, niin mikä on riski, että kortsu rikkuu? Emme yleensä ole vaihtaneet, paitsi jos liukuu pois päältä, eikä ole mennyt rikkikään.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kysymys. Kysypä rfsu:lta ja infoa tännekin. :)

Vierailija
2/13 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläse kestää jyystää montatuntia käyttäkää liukkaria.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kondomikäsikirja 2008 kertoo, että pitää vaihtaa, jos yhdyntä kestää yli puolituntia. Täytynee sitten alkaa vaihtamaan, niin ei mene rikki.

Vierailija
4/13 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kondomia ei vaihdeta pitkään kestävässä yhdynnässä

Vaikka kondomit ovatkin kestäviä, pitkään kestävässä yhdynnässä kondomin rikkoutumisen tai poisluiskahtamisen riski kasvaa. Siksi onkin suositeltavaa vaihtaa kondomi yli puoli tuntia kestävässä yhdynnässä.

Vierailija
5/13 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olen "työmatkalla" naispuolisen kolleegani kanssa ja jyystämme läpi yön, niin laitan varmuuden vuoksi 3-4 kortsua päällekkäin. Vaatetusta voi sitten vähentää tuntien kuluessa...;-)

Vierailija
6/13 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2012 klo 07:12"]

Kun olen "työmatkalla" naispuolisen kolleegani kanssa ja jyystämme läpi yön, niin laitan varmuuden vuoksi 3-4 kortsua päällekkäin. Vaatetusta voi sitten vähentää tuntien kuluessa...;-)

[/quote]

Samakun formuloissa, siinäkin kuski vätentää kerroksia kun yksi menee liKaiSeksi

Vierailija
7/13 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasittavaa on ottaa sekuntikello sänkyyn ja naimisen tohinassa välillä aina vilkasta, joko puoli tuntia on kulunut.

Vierailija
8/13 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pistän herätyskellon soimaan, niin ei tarvitse vilkuilla kelloa.

Vierailija
9/13 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vaihdan kortsua aina kun vaihdan kumppania. SIIS saman illan/yön aikana. Enkä hinkkaa enää etupyllyyn, jos olen vieraillut sillä kondomilla takapyllyssä. (Nuo etu- ja takapyllyt opin täältä, tämä palsta sivistää).

Vierailija
10/13 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä vaihdan kortsun kesken panon, jos se kestää pitkään.  Saattaa kortsu mennä rikki tai sitten se luistaa pois päältä.  Joskus olen pannut samalla kortsulla tunninkin, kun en malttanut lopettaa, kun tuntui niin hyvältä.

Vierailija
11/13 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kondomien käyttäminen päällekäin varmistaa sen, että molemmat kumit hajoavat. Niiden välistä puristuu vähitellen liukkaus pois jonka jälkeen kitka tuhoaa kumin pinnan.

Vierailija
12/13 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa, edelliset korsut, jotka lukiosta sain, taisivat mennä vanhaksi toissa vuonna :D m25

Vierailija
13/13 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tullut tavaksi vaihtaa kortsu aina 2 tunnin jyystön jälkeen. Nelisen kappaletta niitä aktin aikana kuluu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kaksi