Fleshlight Flight
Fleshlightilta on tullut kokonaan uusi malli, Flight.
Onko jollakulla siitä jo kokemuksia, ja miten vertautuu vanhoihin?
Suomalaisissa kaupoissa ei näyttäisi vielä olevan, mutta voi tilata suoraan fleshlightin sivuilta, josta noita muutenkin saa halvemmalla.
Kommentit (14)
Tietääkö vaimosi? Tietääkö vaimosi tuosta lelustasi?
No en ole mainostanut, mutta mitä sitten vaikka tietäisikin?
Onko joku nainen mustasukkainen leluistakin?
Tietääkö vaimosi? Tietääkö vaimosi tuosta lelustasi?
No en ole mainostanut, mutta mitä sitten vaikka tietäisikin?
Onko joku nainen mustasukkainen leluistakin?
Monikin nainen on mustasukkainen miesten leluista. Ne vähentävät parisuhdeseksin arvoa kaupankäynnin välineenä. Siksi runkkarimies on säälittävä tapaus kun taas naisten itsetyydytys on kaunista ja kertoo naisen olevan seksuaalisesti vapautunut.
Myös miehet ylläpitävät tätä ajattelua. Jos mies pillua saadakseen on valmis tekemään uhrauksia niin itsetyydytystä harrastavat miehet ja miesten seksilelut vähentävät noiden uhrausten arvoa hankkimalla orgasminsa "jonon ohitse".
Paria olen kokeillut ja suoraan sanottuna ei niiden eri "kuvioiden" välinen ero nyt niin suuri ole. Eli mikä tässä on nyt uutta?
liian kireitä tulee kädet kipeeksi ja rakkoja peeeeenikseeeen
ovat liian pieniä meikäläisen meisselille
Kahta mallia olen koittanut, Wonder Wave sekä Lotus. Wave on vähän turhankin intensiivinen, Lotus tuntuu enemmän aidolle tavaralle. Silti se paras osuus on vähän turhan kaukana normi 15 cm kikulille. Taidan hankkia seuraavaksi sex in a can joka on Minilotus insertillä. Suurin ongelma flesukoissa on se että niissä ei ole lihaksia kuten aidossa pillussa eli tuntuma on vähän löysä. Lähemmäksi aitoa ei kuitenkaan muilla pääse.
Paria olen kokeillut ja suoraan sanottuna ei niiden eri "kuvioiden" välinen ero nyt niin suuri ole. Eli mikä tässä on nyt uutta?
Flightissa on koko kotelo laitettu uusiksi. Se on aiempaa pienempi ja kapenee kärkeä kohti.
Mulla on itelläni Original ja Speed Bump. Speed Bump hakkaa ihan 10-0 ja on hauska muös yhteisissä leikeissä. Vaimo kiihottuu kovasti, kun hoitelee mut flesukalla. On kuulema vähän kuin katsoisi, kun nain vierasta naista, mikä on hänen pitkäaikainen fantasiansa, jota tietty ei olla toteuttamassa.
FL Flightin pituus on vain noin 15 cm, eli liian pieni vähänkin normikokoista isommalle kalulle.
Suurin ongelma flesukoissa on se että niissä ei ole lihaksia kuten aidossa pillussa eli tuntuma on vähän löysä.
Itse omistan vortex mallin ja onhan sen tuntuma paljon intensiivisempi kuin oikean tavaran... olet onnekas, oma vaimo nimittäin ei osaa käyttää lihaksiaan, joten niistä lihaksista minä en tiedä mitään.
Tietääkö vaimosi tuosta lelustasi?
tuolla on hyvä yhteenveto ja voi vertailla niitten flesarien eroja http://www.seksikaupat.com/fleshlight-insertit/flight/
hankin miehelle lahjaksi nyt joulukuun alussa ja voin suositella. Käytetään kimppaleikeissä vähän dildon tapaan eli ennen varsinaista panemista.
Varmaan käyttää myös yksinkin, mutta siihen ei minulla ole mitään sanottavaa.
http://www.eros.fi/tuote/fleshlight-flight/810476019501/