Vatsa toimii hirveesti ulostetta vaikka oon nutrilett kuurilla.
Oon ollu nyt kaksi viikkoa. Ja vatsa toimii joka päivä kauheen kasan sitä itseään. Ei mitään ripulia vaan normaalia ulostetta. Oisin luullut tän aiheuttavan ummetusta. Kun noita pirtelöitä juodaan vaan viisi pussia päivässä. Aika ihmeellistä mistä tota sontaa syntyy..
Kommentit (11)
Kyllä siihen nyt jokunen aika uppoaa, että kaikki paska sieltä suolesta poistuu...
On kyllä ihmisillä pulmia. perkele kun paskaa tulee ja tulee :) Kyllä se aikanaan loppuu kun suoli tyhjenee........älä murehdi.
on ylipainoinen hitaan aineenvaihdunnan omaava ja syö huonosti sulavaa/kuituköyhää/hiilarihöttöä, joka kulkeutuu luontaisesti hitaasti suoliston läpi. Niin, että kyllä sen suoliston tyhjeneminen kestää.
Hieman vaan haluan pientä painonpudotusta, kevyempää oloa. Ja normaalistikin vatsa toimii hyvin jokapäivä. Mitään pullaa en pupella normaalistikaan.
Mulle vaan oon itselle tää vatsantoiminta yllätys. Kuvittelin tällasen 5X200ml päivässä aiheuttavan ummetuksen.
Ihmetelkää paskojanne pyhäpäivänäkin, paskakasat!
Ei kuulkaa, meillä tosiuskovaisilla on sunnuntaisin ummetus.
kun saa vasta arkena paskoa
Ei kuulkaa, meillä tosiuskovaisilla on sunnuntaisin ummetus.
Taitaa joulunaika ja pääsiäinen olla tuskallisia kun saa vasta arkena paskoa
verrattuna Meidän Herramme kärsimyksiin.
Tai no vatsa toimii muutenkin siis normaalisti 2 kertaa päivässä mutta niin myös noilla kuureilla. Tosin en pidä kuin parin päivän kuureja silloin tällöin, lähinnä huvikseni, tavallaan sellaisena kevennyskuurina, en varsinaisesti laihdutukseen.