Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

klo.22.20 ja kakarat skeittaa pihalla!!

Vierailija
21.04.2012 |

siis onko tota pauketta pakko kestää?? hitto että tekis mieli mennä ajaa pennut kotiinsa... kaiken lisäksi vain n. 10-vuotiaita!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä skeittaaminen pitäisi olla kielletty taloyhtiön alueella, onhan niitä puistoja ihan siihen tarkoitukseenkin olemassa.

t.myös äkäinen nuori nainen ;)

Vierailija
2/10 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kuopus oli aika herkkäuninen ja ohi ajavat lumiaurat pitivät niin kovaa meteliä, että saattoi herätä. En silti kokenut hiljaista raivoa asiasta, vaikka ne aurat säännöllisesti ajoivat klo 3 ja klo 5 yöllä ohi. Lapsi oppi alle viikossa jatkamaan unia eikä ongelmaa enää ollut.

Minua ärsyttää kyllä mopon huudatus hiljaisella kerrostaloalueella puoliltaöin. Se saa kyllä melkein raivon partaalle, ja mies on välillä kysellytkin, että kenen unet se mopo nyt pilaa, kun lapset nukkuvat ja minä olen vielä hereillä. Skeittirata meillä on 100 metrin päässä eikä sieltä kyllä kuulu meteliä. Skeittaus on mielestäni siksi ok, että se on laji, jossa voidaan tulla hyväksi ja jossa voidaan kilpaillakin. Mopon huudatus on ihan vaan moukkamaisuutta tai v*****lua, ei siinä saada mitään taitoja tai kilpailla mistään, kunhan nyt vain pidetään ääntä äänen vuoksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja samaa mieltä olen tosta mopomöykästä!! Kesän merkkejä kai nämä? ;)

Skeittirata 100m päässä uskon ettei kuulu meteliä, mutta arvaa kuuluuko meillä kun skeitataan 1-2m rivitalomme seinän takana?

-se toinen nuori äkäinen akka-

Vierailija
4/10 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja samaa mieltä olen tosta mopomöykästä!! Kesän merkkejä kai nämä? ;)

Skeittirata 100m päässä uskon ettei kuulu meteliä, mutta arvaa kuuluuko meillä kun skeitataan 1-2m rivitalomme seinän takana?

-se toinen nuori äkäinen akka-

Oletko huomauttanut asiasta? Luulisi nyt jokaisen tajuavan, että tulee aikamoinen möykkä, jos ihan seinässä kiinni skeittaillaan.

Meillä se skeittirata on puiston keskellä ja meidän talo rajoittuu siihen puistoon. On siis ihan näköyhteys siihen rataan mutta mitään ei kuulu tosiaan, kun on tuota välimatkaa ja puita vaimentamassa ääntä.

Mopojakin huudatetaan tässä puistossa, vaikka on ihan kielletty se mopoilla ajo siellä. Ja kummasti ne äänet kyllä kantautuvat ja ottavat oikein voimaa asfaltista ja kerrostalojen seinistä. Ohi ajaminenkin on tosi kovaäänistä mutta kun vaan huudattavat niitä mopoja ympyrässä, niin meinää lähteä järki tältä mammalta...

Vierailija
5/10 |
21.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on kevät ja lapsilla huomenna vapaata. Skeittaus on lisäksi hyvää kuntoilua.

Vierailija
6/10 |
21.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi edes lasta nukuttaa ulkona kun koko ajan hirviä ryske, pauke ja huuto. Siis päivällä.

Vierailija
7/10 |
21.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole vanha ja tollaset pauketta pitävät harrastukst vois tehdä PÄIVÄLLÄ.. taijan ite lähtee kiljumaa aamulla 6 aikaan pihalle..!

-ap

Vierailija
8/10 |
21.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voin vaan kuvitella, millainen oot sitten vanhana.

Vierailija
9/10 |
21.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus vaan tuntuu, että kukaan ei ajattele omaa napaa pidemmälle...

-ap

Vierailija
10/10 |
21.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopa on murheet, kun skeittauksesta lähtee liikaa ääntä. Minusta aikuisten ihmisten autoista lähtee paljon enemmän ääntä ja haittaa lapsen nukkumista pihalla kuin skeittailusta.

Jos ryyppäisivät ja syljeskelisivät oven suuhun, niin sitten olisi ehkä aihetta valittaakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yhdeksän