Googletin mieheni teiniaikaisen tyttöystävän kuvan.
Hän on paljon kauniimpi kuin minä ja koulutetumpi ja menestyneempi. Nuorena minä olin se paremman näköinen. Olen ihan hirveän kateellinen. Olisin niin halunnut nähdä, että aika on tehnyt tehtävänsä hänele, mutta ei. Itse olen lihonut 15 kiloa niistä ajoista ja muutenkin rupsahtanut. Kamala tunne.
Kommentit (10)
Hän on paljon kauniimpi kuin minä ja koulutetumpi ja menestyneempi. Nuorena minä olin se paremman näköinen. Olen ihan hirveän kateellinen. Olisin niin halunnut nähdä, että aika on tehnyt tehtävänsä hänele, mutta ei. Itse olen lihonut 15 kiloa niistä ajoista ja muutenkin rupsahtanut. Kamala tunne.
tai että onko hän onnellinen. Itse et kuulosta kovin onnelliselta. Pelkäätkö että miehesi haluaa exansä takaisin vai mistä kateus?
En toivo hänelle pahaa. Ajattelin, että häneenkin aika olisi vaikuttanut kuten aika ihmisiin vaikuttaa, mutta hän näytti kuvassa kauniilta. Kuva oli tosin pieni, mutta kauniit piirteet hänellä oli. -ap
Mun nuoruudenaikaisella elämäni rakkaudella on just sun kaltainen vaimo, joka sorkkii menneisyyttä vielä vuosienkin jälkeen ja osoittaa mustasukkaisuuttaan kyllästymiseen asti. Minutkin on täysin syyttä haukkunut miehensä vikittelystä, vaikkei olla missään tekemisissä oltu eromme jälkeen. Josta muuten on jo kymmenen vuotta..
olen etsinyt hänen teinityttöystävänsä kuvan. En ole myöskään mustasukkainen vaan kateellinen tuolle naiselle. Ei se meidän suhteeseemme vaikuta mitenkään.
ap
Mun nuoruudenaikaisella elämäni rakkaudella on just sun kaltainen vaimo, joka sorkkii menneisyyttä vielä vuosienkin jälkeen ja osoittaa mustasukkaisuuttaan kyllästymiseen asti. Minutkin on täysin syyttä haukkunut miehensä vikittelystä, vaikkei olla missään tekemisissä oltu eromme jälkeen. Josta muuten on jo kymmenen vuotta..
vain katsoa itseäsi peiliin. Miksi olet päästänyt itsesi rupsahtamaan ja miksi et ole kouluttautunut pidemmälle. Ei se sen toisen naisen vika ole että sinulla ei mene yhtä hyvän (siis noin päällisin puolin) kuin hänellä.
Älä huoli, en haaveile ukostasi.
olen etsinyt hänen teinityttöystävänsä kuvan. En ole myöskään mustasukkainen vaan kateellinen tuolle naiselle. Ei se meidän suhteeseemme vaikuta mitenkään. ap
kun hän rehellisesti kertoi tilanteen?
Ap, älä välitä vaan ole onnellinen siitä mitä olet itse saavuttanut. Kilot ovat pientä, ne voi aina laihduttaa pois.
Olen valmistunut yliopistosta, mutta ollut työelämässä siitä asti.
ap
vain katsoa itseäsi peiliin. Miksi olet päästänyt itsesi rupsahtamaan ja miksi et ole kouluttautunut pidemmälle. Ei se sen toisen naisen vika ole että sinulla ei mene yhtä hyvän (siis noin päällisin puolin) kuin hänellä.
Ei kait hän ole sinulle uhka mitenkään? Ajatuksille ei aina voi mitään, mutta ainakin minä uskon, että pahat ajatukset kääntyvät ennen pitkää itseä vastaan.