Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hah! Anopilla ollut luksusta kotiäitinä

Vierailija
20.04.2012 |

Olen ihmetellyt anopin empatian puutetta kun joskus olen sanonut että arjen pyöritys kaksosten ja 3vn kanssa tuntuu raskaalta. Anoppi asui maalaistalossa ja sain kuulla että hänen ei tarvinnut tehdä ruokaa vaan hänen anoppi hoiti kaikki ruokahommat ja sai keskittyä lapsiin, samoin lenkille pääsi milloin vaan kun anoppi piti lapsia silmällä ym.. Että näin.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että kaikki hommat pitää jaksaa ja pystyä tekemään yksin

Vierailija
2/3 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumma että nykyaikana pidetään selvänä Että kaikki hommat pitää jaksaa ja pystyä tekemään yksin

Mua välillä hävettää pyytää äitiä apuun, mutta hän sanoo aina, että sano yksikin hyvä syy, miksen voisi pyytää apua. Hänellä ei ole itsellä ollut apua, mutta hänen lapsuudessaan heillä oli kotona mummo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista ahdistavaa yksinäistä vastuuta ei ole ollut, kun kotona on ollut kaksi aikuista, mutta toisaalta, työtä on ollut enemmän, kodinkoneita vähemmän, henkisesti rankkaa on jakaa kaikki anopin kanssa jne.

Mutta minä luulen, että ihminen, joka ei ole koskaan joutunut olemaan äärirajoillaan väsynyt ilman tukiverkkoa, ei tiedä, miten ahdistavaa yksinäinen vastuu voi olla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yhdeksän