Lienee hyvin suomalainen ilmiö tuo inhokampanjointi jotakin kilpailijaa kohtaan. Esim. Saara Aalto
on saanut hirveästi lokaa niskaansa ainakin netissä. Katsokaapa amerikkalaisia kisoja, esim. Idolsia. Kaikilla kilpailijoilla on omat innokkaat fanijoukkonsa. Suomessa vastaavaa energiaa löytyy inhoajien porukoista.
Kommentit (8)
Suomalaiset on niin kateellista ja ilkeämielistä porukkaa, että toista saa hakea. Ihan kohteliasuussyistä pitäis jättää tuo loanheitto, mutta ei aikuiset ihmiset osaa sen vertaa asettua toisen asemaan.
Ei tulis mieleenkään mollata julkisesti ketään, joka parhaansa yrittää. Mun suosikki voitti ja oon siitä iloinen ja häntä oon kehua retostanut, mutta en ikinä haukkunu kovinta kilpakumppaniaan, Saara Aaltoa. Joka hänkin on hyvä!
Saara teki "virheen" siinä, että oli kaunis ja nuori nainen, vielä lahjakaskin! Sitä ei kateellinen suomalainen äänestä..
Hän on teknisesti erittäin taitava, tämän illan finaalissa lauloi ainoan kerran hiukan väärin. Sen kyllä kuuli, että ei ihan joka nuottiin yltänyt, mutta eipä kukaan muukan ihan puhtaasti laulanut.
Mutta hän ei ole vielä ihan se Saara mikä hänestä varmasti vielä tulee. Lisää lämpöä ja herkkyyttä, rentoutta. Sitten hänestä tulee tähti.
minusta on ennemminkin mielenkiintoista, että miten niin moni on huomannut tuon saman jutun Saarassa. Minä en ole aikaisemmin yhteenkään Saara ketjuun kirjoittanut, mutta olen valitettavasti samaa mieltä siitä epaitoudesta. Sitä ei pysty selittämään, mutta sen laulaminen ei vaan tule sydämestä. Se on sellaista teknistä suorittamista.
Saaran ulkonäöstä on ika harva kommentoinut yhtään mitään. Eikä minullakaan ole siitä mitään erityistä sanottavaa. Mutta tuo ainainen AV:n kateuskortti juttu tuntuu aivan älyttömältä vetää taas tähänkin Kyllähän täällä varmaan kaikki huolisi saaran lauluäänen, mutta arvosteltu on nimenomaan sitä suorittamista ja sitä hänen epäaitouttaan.
Siellä Aallon solvaaminen on välillä mennyt suoranaisiin sikamaisuuksiin. Kyllä minä sen ymmärrän, että artistista ei pidetä, mutta mielestäni arvostelun voisi jotenkin rajoittaa ns. normaaliin kritiikkiin - laulutyylin arvosteluun ja muuhun sellaiseen.
Minua ei ole missään vaiheessa kiinnostanut mikään muu kuin se, miltä artistit kuulostavat - tai bändit, kun on kyse bändikilpailuista.
Eikö riitä, että oma suosikki voitti? Aivan sairas asenne. -ap
Menee jo kiusaamisen puolelle haukkumiset kalkkunaksi jne. Ja niillähän ei oo mitään tekemistä koko asian kans.
Luulis että moniki on henk. koht. ollu tekemisissä Saaran kans kun niin pistää voimakkaasti vihaks ja inhottaa.
Oon tosin huomannu että Jesseä haukutaan myös.
Komulaista ja Tähkää myöten.
Voi tietysti olla, että amerikkalaisessa kulttuurissa haukkuminen ei ole sallittua. Siinä toimii itsesensuuri hyvin. En kuitenkaan jaksa uskoa, että amerikkalaiset olisivat sen hyväsydämisempää kansaa kuin mekään.