Onko tuo Neuman ihan päissään?
Kommentit (18)
puhui vaimealla äänellä, hyyyyyvin hitaasti, kuin olis ollut vaikea saada ajatuksiaan kasaan
Oli aivan sekaisin, mitä lie ottanut. Hävetti katosoa, kamaalaa.
ollut monessa telkkariohjelmassa jo vuosia. Ilmeisesti tosiaan vetää rauhoittavia, aivan kauheaa katsottavaa.
Mä katsoin ton katsomo-pätkän, olin suorastaan yllättynyt siitä, että Nipa oli hoikistunut ja puhui mielestäni jopa yllättävän nopeasti ja järkevästi!!
Pahempaakin on nähty TV:ssa Nipalta! Totisesti.
Eihän tuo siis vielä mitään.
Jossain määrin säälittävää tuo vuosikausia jatkuva Dingon hehkutus: Nipaa kiitellään noin 30 vuotta sitten tapahtuneista asioista ja eihän kaverilla paljon meriittejä sen jälkeen/nykyajalta olekaan.
Ja se maneerisana oli tällä kertaa (taas): "Ja noin/nuan poispäin".
tuntui olevan jotenkin pöllyissä...
todella kummallinen.
jollaisena aiemmin jossain ohjelmassa nähnyt. Oliko humalassa, lääketokkurassa vai mikä miestä vaivasi..?
Ja ne sanojen venytykset ja maneerisanat, yksi taisi muistini mukaan olla "tua noin"...
Ainakin itse muistan hänen sanoneen niin joskus vuoden 84 paikkeilla, kun häntä Rockradiossa haastateltiin.
Ja ne sanojen venytykset ja maneerisanat, yksi taisi muistini mukaan olla "tua noin"...
Ainakin itse muistan hänen sanoneen niin joskus vuoden 84 paikkeilla, kun häntä Rockradiossa haastateltiin.
Neumann oli todella outo!
Eikös Porin suunnalla niin sanota tai ole ainakin joskus sanottu? Olen meinaan ollut kuulevinani muidenkin kuin Neumannin sanovan noin.
Ohjelmaa en seurannut.
Tapasin herra Neumanin kerran Hesan yöelämässä. Hän kierteli pöydissä juomia kerjäilemässä. Taisi olla omat rahat loppu. Aina oli joku urpo joka tarjosi, kun sai tarjota julkkikselle. Lyhyen juttutuokion aikana sanoisin, että kaverilla ei ollut yhtään järkevää lausetta, jonka olisi ulos suustaan päästänyt. Suorastaan hävetti hänen puolestaan. Korkojen kera ohjelmassa hän siis oli ihan oma itsensä.
Katoin jo sen tullessa että tyyppihän menee lavasteista läpi....
alkoholin pöhöttämältähän se on näyttänyt jo pitkään, mutta ei mielestäni aiemmin ole julkisissa esiintymisissään ihan tuollainen ollut.
Taitaa tulla uusintana maanantaina... Pakko muistaa katsoa!!
Olen jo monesti Nipan tv-esiintymisiä katsoessani miettinyt, että kaveri vetää aivan satavarmasti jotakin rauhoittavia jännitykseensä tai vähintäänkin yliannostuksen propralia. Joskus ehkä myös alkoa? Niin pitkäpiimäistä jankkaamista Nipan puhe on, hidaaaaasta ja ilman konkreettista substanssia... Ja ne sanojen venytykset ja maneerisanat, yksi taisi muistini mukaan olla "tua noin"... Huoh mikä turvonnut ällötys! Ihmetellä täytyy nuorta Anna Pohtimoa...
Hidas...