Mies haluaa laittaa pojan nimeksi Tauno
Kauheaaaaaaaaaaaaaaaaa, sanoin että suostun sitten synnyttämään vain tyttöjä. Eka on tyttö ja toivottavasti tämäkin.
Kommentit (16)
tosin itse suosin kutsumanimenä Manua. :)
Vesa-Matti
Simo (Salminen)
Pertti (spede)
Pentti (Siimes)
Vahvan pojan / miehen nimi!
Juu, charmantti Tauno Palo tulee mieleen.
maalaistollon kanssa lapsia tekemään
eli ei, sun ei tarvii suostua. Muista olla rehellinen ja kertoa pehmeästi suoraan miltä nimi sinusta tuntuu. Nää voi tosiaan olla herkkiä aiheita, ja mitäpä sitä toisen mieltä pahoilla sanomisilla pahoittamaan.
Keskustella täytyy kunnes yhteinen mielekäs nimi, myös lapsen tulevaisuuden kannalta!, löytyy.
Jotkut vanhemmat taitavat nimeä antaessa miettiä enemmän itseään kuin lastaan. Osa katuu päätöstään jo piankin nimen antamisen jälkeen. Tällä kommentilla en viittaa teihin.
Tauno, Tahvo, Urpo ja Uuno.
tai ehdota miehelle yhdysnimiä:
Tauno-Urpo
Tahvo-Uuno
Urpo-Uuno
Tahvo-Tauno
;-DDDDDDDDDD
on kyllä kieltämättä kamala nimi. Voisi olla ok mutta minulla nimi linkittyy erääseen hyypiöön jonka tunsin ala-asteella.
trimmaisi tosi hyvin.
On koko ikänsä kärsinyt nimestään, vaikkei siinä ole mitään vikaa. Älkää, ihmiset, pliis pilkatko ihmisiä heidän nimensä tähden. Se voi olla tosi arka paikka ja ihminen saa kärsiä koko ikänsä.
Kauheaaaaaaaaaaaaaaaaa, sanoin että suostun sitten synnyttämään vain tyttöjä. Eka on tyttö ja toivottavasti tämäkin.
Tauno tai ehkä lyhemmin Tanu
Olin sitä mieltä, että ei missään nimessä.
Nyt poikamme on 9 nimi on maailman ihanin! (Taavi)
ymmärrän tunteesi