Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

18-vuotias, 7-vuotiaan pojan äitipuoli on hetken palstalla

Vierailija
20.04.2012 |

Aihe vapaa, eli saa kysyä. :)

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
21.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

42:sen kanssa..kehtaakin vanhat ämmät tollasia puhua täällä nuorelle tytölle..niin katkeraa niin katkeraa..itselläni on nuorempi mies, olen melkein 30, mutta en ole onneksi vielä ainakaan niin katkera, että pitäisi omia epävarmuuksia purkaa johonkin tuntemattomaan nuoreen naiseen..hävetkää vanhat haahkat!!

Minä olen 22 v ja sanon suoraan ettei ensimmäistäkään 40 v miestä ole joka olisi niin nuorekas etteikö ikäero näkyisi ja haittaisi. Katkera en ole, vaan erityisen onnellinen parisuhteessani, jossa ikäeroa ei ole läheskään noin paljon. Me elämme samaa elämänvaihetta ja kodinhankinnat, vakiintuminen , lapsien suunnittelu tulevat meille molemmille uutena, ihanana asiana. Me olemme tasa-arvoisia tavalla jota jo tuonkin verran elämänkokemusta (ja todennäköisesti omaisuutta) hankkineen miehen kanssa en ikinä voisi olla. Mutta jos molemmat saavat mitä suhteesta ovat lähteneet hakemaan niin mikäpä siinä! Te sentään olette täysikäisiä molemmat.

Vierailija
42/47 |
21.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

42:sen kanssa..kehtaakin vanhat ämmät tollasia puhua täällä nuorelle tytölle..niin katkeraa niin katkeraa..itselläni on nuorempi mies, olen melkein 30, mutta en ole onneksi vielä ainakaan niin katkera, että pitäisi omia epävarmuuksia purkaa johonkin tuntemattomaan nuoreen naiseen..hävetkää vanhat haahkat!!

Minä olen 22 v ja sanon suoraan ettei ensimmäistäkään 40 v miestä ole joka olisi niin nuorekas etteikö ikäero näkyisi ja haittaisi. Katkera en ole, vaan erityisen onnellinen parisuhteessani, jossa ikäeroa ei ole läheskään noin paljon. Me elämme samaa elämänvaihetta ja kodinhankinnat, vakiintuminen , lapsien suunnittelu tulevat meille molemmille uutena, ihanana asiana. Me olemme tasa-arvoisia tavalla jota jo tuonkin verran elämänkokemusta (ja todennäköisesti omaisuutta) hankkineen miehen kanssa en ikinä voisi olla. Mutta jos molemmat saavat mitä suhteesta ovat lähteneet hakemaan niin mikäpä siinä! Te sentään olette täysikäisiä molemmat.

Mä tiedän niinkín nuorekkaita vajaa nelikymppisiä miehiä, jotka ei ole vielä edes sillä kehitysasteella, että ottaisivat kontaktia muihin vastakkaisen sukupuolen edustajiin kuin omiin äiteihinsä. Ovat ehkä muutenkin hieman "vajaita". Voi ap:nkin mies olla hieman jälkeenjäänyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
21.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella ihmettelen kuinka yksisilmäisiä, katkeria ja miehistään mustasukkaisia naisia täällä kirjoittelee! Samoin kun luin sitä kolmannen pyörän blogia, jossa nuori tyttö ja yli kolmekymppinen mies seurustelivat. Kuinka rumasti naiset kirjoittavat!

Ikävää, että jotkut eivät voi uskoa rakkauteen, eivätkä ymmärrä asioita, joita eivät ole itse kokeneet.

Toivotan kaikkea hyvää ja uskoa tulevaisuuteen tämän ketjun ap:lle!

Terveisin 39-vuotias akateeminen neljän lapsen äiti ja 38-vuotiaan miehen vaimo, jolla on itseluottamus ja parisuhde niin kohdillaan, ettei tarvitse pelkoja, turhaumia tai puutetta purkaa 18-vuotiaisiin tyttöihin (eikä muihinkaan)

Vierailija
44/47 |
21.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän suhteemme ei kestänyt, mutta syy ei ollut ikäerossa. Ehkä minun typerässä lapsellisuudessani tai sitten miehen tulisessa luonteessa, huono yhdeistelmä....

syy ei ikäerossa, mutta toisen osapuolen lapsellisuudessa... hmmm.....

En edes ikäiseni kanssa.

Vierailija
45/47 |
21.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet vielä nuori ja tyhmä, mutta sinusta tulee joskus yhtä fiksu kuin hänestä, joka kirjoitti tämän:

Luuletko että SINUN pillusi on maailmannapa?

Vierailija
46/47 |
21.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet vielä nuori ja tyhmä, mutta sinusta tulee joskus yhtä fiksu kuin hänestä, joka kirjoitti tämän:

Luuletko että SINUN pillusi on maailmannapa?

Mistä tiedät tuon kommentin kirjoittajan fiksuuden?

Vierailija
47/47 |
21.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun nuorta tyttöä pilluttelee. Senkin vanha vatipää.